// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷

بازی Dreams روز شنبه از حالت Early Access خارج می‌شود

زمان Early Access بازی Dreams روز شنبه ۱۶ آذر به پایان می‌رسد و دیگر تا زمان عرضه، قابل خریداری نخواهد بود. 

بازی نوآورانه‌ی Dreams که توسط استودیوی بریتانیایی Media Molecule در حال توسعه است، از ماه آوریل امسال به شکل دسترسی زودهنگام یا Early Access در دسترس بازیکنان قرار گرفته بود. اگر علاقه دارید که تا قبل از عرضه این اثر را تجربه کنید، فقط تا بامداد روز یک‌شنبه به وقت تهران فرصت دارید که آن را خریداری کنید. بعد از خرید، شما می‌توانید تا زمان عرضه به بازی ادامه دهید که در آن زمان هم به صورت خود به خود به نسخه‌ی نهایی ارتقا می‌یابد. 

Dreams

با این حال، هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی نهایی در چه تاریخی منتشر می‌شود. شایعاتی به انتشار آن در روز ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن) اشاره کرده‌اند و جدیدترین پست بلاگ پلی استیشن هم تا حدی به این شایعه قوت می‌بخشد. سازنده‌ی این بازی، Media Molecule قصد دارد که در مسابقه‌ی Impy Awards، به بهترین سازنده‌ها و ساخته‌های دنیای Dreams جوایزی را اعطا کند. به نظر می‌رسد این رویداد که در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) برگزار می‌شود، بهترین موقعیت برای اعلام زمان دقیق عرضه‌ی بازی باشد. 

اگر شما از بازیکنان این بازی هستید و به ساختن علاقه دارید، می‌توانید ساخته‌های خود را از روز دوشنبه برای شرکت در Impy Awards ثبت کنید. 


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده