نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

Super Punch-Out به همراه پنج بازی قدیمی دیگر به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شود

شش بازی بزرگ NES و SNES از جمله Super Punch-Out به‌زودی برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

از همان ابتدای عرضه کنسول نینتندو سوییچ، ژاپنی‌ها تمرکز زیادی روی سرویس آنلاین مخصوص خود داشته‌اند. در کنار حق اشتراک پایین‌تر نسبت به سرویس‌های دو رقیب سنتی یعنی سونی و مایکروسافت، نینتندو قابلیت‌های جذابی را برای مشترکین خود برنامه ریزی کرده بود. یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ویژگی‌های این سرویس، اضافه شدن آثار کلاسیک کنسول‌های قدیمی نینتندو در بازه‌های زمانی‌ مختلف برای سوییچ است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید،‌ اطلاع دارید که از زمان شروع به‌کار این سرویس، نینتندو به وعده‌های خود عمل کرده است و آثار بزرگ کنسول‌های NES و SNES خود را از طریق این سرویس برای نینتندو سوییچ نیز روانه بازار کرده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد پس از وقفه‌ای، نینتندو با شش بازی جذاب برگشته و قرار است طی هفته آینده این آثار طبق روال گذشته در دسترس مشترکین سرویس آنلاین سوییچ قرار گیرند. طبق اعلام رسمی نینتندو از بین این تعداد، چهار بازی مربوط به کنسول SNES و دو بازی نیز از آثار شناخته شده NES هستند. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از فهرست کامل این آثار که از روز پنجشنبه ۲۱ آذر (۱۲ دسامبر) در دسترس قرار می‌گیرند را مشاهده کنید.

سرویس آنلاین نینتندو سوییچ

باتوجه به اسامی بازی‌های موجود در این فهرست، به‌نظر می‌رسد مشترکین این سرویس، از هفته آینده با میزبانی از این بازی‌ها، قرار است لحظات خاطره‌انگیز و جذابی را با کنسول هیبریدی خود سپری کنند. بازی Star Fox 2 که اتفاقا در این لیست نام آن به چشم می‌خورد، با اینکه در اواسط دهه ۹۰ میلادی آماده انتشار شده بود اما تازه دو سال پیش و همزمان با عرضه نسخه مینی و کلاسیک کنسول SNES، برای اولین بار منتشر شد تا طرفداران بالاخره بتوانند دنباله و قسمت دوم بازی محبوب خود را تجربه کنند. حال قرار گرفتن آن در فهرست بازی‌های سرویس آنلاین سوییچ،‌ قطعا باعث می‌شود طیف وسیع‌تری آن را تجربه کنند. در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر شده از جانب نینتندو جهت معرفی بازی‌های این فهرست دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما هم از مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ هستید، لطفا نظرات خود در مورد این سرویس و مخصوصا آثار کلاسیکی که در بازه‌های زمانی مختلف برای آن عرضه شده است را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده