نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی The Crew 2 را به مدت سه روز رایگان تجربه کنید

بیش از یک سال از زمان انتشار بازی ریسینگ The Crew 2 می‌گذرد که یوبیسافت، ناشر بازی، اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند از امروز به‌مدت سه روز بازی را رایگان تجربه کنند.

در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی بین تنوع بالای آثار ساخته شده در سبک‌های مختلف، معمولا آنطور که باید به ژانر ریسینگ اهمیت زیادی داده نشده است. اگر به سال‌های گذشته برگردیم، مجموعه محبوب نید فور اسپید (Need For Speed) توانسته بود تاحدی این خلا را پر کند و عاشقان این سبک را راضی نگه دارد. اما متاسفانه این سری نیز به‌دلیل مشکلات فراوان نتوانست سیر صعودی خود را ادامه دهد. سال ۲۰۱۴ یوبیسافت با کمک استودیوی Ivory Tower تصمیم گرفت بازی ریسینگ و جدیدی را روانه بازار کند؛ اثری که باوجود قابلیت‌های جذاب خود نتوانست آنطور که پیش‌بینی می‌شد مورد استقبال گیمرها قرار گیرد. پس از چهار سال از زمان انتشار بازی The Crew، تیم سازنده با اعمال تغییرات زیاد و اضافه کردن وسایل نقلیه متنوع، بازی The Crew 2 را برای علاقه‌مندان به سبک آرکید عرضه کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، افرادی که به هردلیلی هنوز بازی The Crew 2 را تجربه نکرده‌اند و برای خرید آن شک و تردید داشته‌اند، می‌توانند از امروز (۱۴ آذر) به مدت سه روز این بازی را به‌صورت رایگان دریافت و آن را تجربه کنند. کاربران تا روز ۱۷ آذر به نسخه کامل بازی که شامل تازه‌ترین به‌روزرسانی آن یعنی Blazing Shots نیز است، دسترسی دارند. نکته مهم این است که تمام پیشرفت‌هایی که در این مدت در بازی به‌دست می‌آورید، در پروفایل شما ذخیره می‌شوند و درصورتی که پس از این بازه زمانی، The Crew 2 را خریداری کنید، به آن نیز منتقل خواهند شد.

بازی The Crew 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، درصورتی که تا پیش از پایان مهلت نسخه رایگان بازی، The Crew 2 را خریداری کنید، ۷۰ درصد تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت.

اگر از طرفداران سبک ریسینگ هستید و بازی The Crew 2 را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درمورد این نسخه از بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده