نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار نسخه Ultimate Edition بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire مشخص شد

تاریخ عرضه نسخه آلتیمیت ادیشن بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان مشخص شد.

شاید بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire به موفقیتی که آبسیدین برای آن در نظر داشت دست پیدا نکرده باشد، اما خوشبختانه این موضوع در برنامه‌های این بازی در کنسول‌ها خللی ایجاد نکرده است. Versus Evil، توسعه دهنده و ناشر بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire، بعد از یک تأخیر نسبتاً طولانی، زمان انتشار نسخه‌ی Ultimate Edition این بازی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را اعلام کرده است. ۲۸ ژانویه‌ی ۲۰۲۰ (۸ بهمن ۹۸) تاریخ انتشار این بازی تعیین شده است.

Deadfire، دنباله مستقیم بازی Pillars of Eternity محسوب می‌شود که در دنیای Eora اتفاق می‌افتد. وقایع این بازی، ۵ سال بعد از داستان قسمت اول این مجموعه رخ می‌دهند. در حالی که تصور می‌شد Eothas، خدای نور، سال‌ها پیش کشته شده است، او دوباره زنده شده و با تسخیر روح همه‌ی ساکنین Caed Nua به قتل و غارت و ویرانی می‌پردازد. حالا Watcher ها وظیفه دارند تا به دنبال Eothas گشته و به نابودی و هرج و مرج دنیای خود پایان بدهند.

بعد از انتشار این بازی، آپدیت‌ها و اصلاحیات متعددی برای آن منتشر که از جمله‌ی مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مبارزات نوبتی و امکان متوقف کردن جریان سیستم real-time بازی اشاره کرد. امکان ویرایش کاراکترها، تصمیم گیری در جریان بازی، تنوع مجموعه‌ی شخصیت‌ها، نبرد کشتی‌ها و DLC های متعدد این بازی، از دیگر ویژگی‌های Deadfire هستند. متأسفانه هنوز خبری از زمان انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر نشده اما به احتمال زیاد، در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده