// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷

به‌روزرسانی رایگان بازی Super Mario Maker 2 شخصیت لینک و آیتم Master Sword را به آن اضافه می‌کند

در به‌روزرسانی جدید Super Mario Maker 2 موارد زیادی مانند Master Sword و Link به بازی اضافه خواهند شد.

نینتندو به‌روزرسانی بزرگی برای بازی Super Mario Maker 2 کنسول سوییچ معرفی کرد. این آپدیت ۱۴ آذر ماه (۵ دسامبر) منتشر خواهد شد و دشمنان کلاسیکی مانند Spike و Pokey و چندین آیتم جدید دیگر را به بازی اضافه می‌کند. البته به نظر می‌رسد بزرگترین و مهم‌ترین آیتم، آیتم Master Sword خواهد بود که با به دست آوردن آن ماریو تبدیل به لینک (Link) از سری The Legend of Zelda خواهد شد و این همه ماجرا نیست. بازیکنان در نقش لینک می‌توانند با شمشیر حمله کنند، با سپر جلوی پرتابه‌ها را بگیرند و ضربه بزنند و حتی حرکت با سرعت رو به پایین را انجام دهند. علاوه بر این، لینک از آیتم‌هایی چون بمب‌ها و تیر‌ها برخوردار است که به او کمک می‌کند تا بتواند از موانع عبور کند. شما حتی می‌توانید با شمشیر دشمنان را به سرعت رد کنید. 

هر چند این تغییرات به استایل Super Mario Bros محدود می‌شود، میزان محتوایی که برای لینک می‌تواند در نظر گرفته شود، دیوانه‌کننده است. علاوه بر این‌ها موارد دیگری مانند Ninji Speed Runها اضافه خواهند شد. نینتندو با طراحی این مراحل بازیکنان را برای به اتمام رساندن مرحله در مدت زمان مشخص به چالش کشیده است. در مسیر این مسابقه شما با Ninji دیگر بازیکنان در رقابت خواهید بود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر زیر را مشاهده بفرمایید:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در زومجی مطالعه کنید. نظر شما در رابطه با این به‌روزرسانی چیست؟ آیا از طرفداران این بازی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده