// جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷

بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint اولین Raid خود را دریافت کرد

یوبیسافت در راستای تلاش برای احیای بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint، اولین Raid برای این بازی را با نام Project Titan منتشر کرد.

هرچند انتشار بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint برای یوبیسافت و طرفدارانش ناامیدکننده بود، آن‌ها پشتیبانی از سرویس آنلاین خود را قطع نخواهند کرد. اگر همچنان بازی برک پوینت را بازی می‌کنید، می‌توانید اولین Raid این بازی را تجربه کنید.

این Raid چهار نفره، Project Titan نامگذاری شده است و برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است. همچنین یوبیسافت تایید کرده است که این Raid در نسخه Google Stadia نیز در زمان انتشار قرار خواهد داشت. آن‌ها همچنین تاکید داشتند که این اولین Raid در سری Ghost Recon است که با توجه به استفاده بازی‌های شوتر در یکی دو سال اخیر، منطقی به نظر می‌رسد. 

Project Titan در منطقه‌ای جدید به نام Golem Island اتفاق می‌افتد که تحت سلطه کوه آتشفشانی است که امروز برای جشن گرفتن انتشار Project Titan فوران خواهد کرد. در این حمله بازیکنان به جمع‌آوری اطلاعات و مبارزه با فرقه‌ای به نام گرگان قرمز (Red Wolves) خواهند پرداخت و در این راه با دشمنان و پهپادهای سطح بالا مبارزه می‌کنند. همچنین این Raid شامل ۴ باس منحصر‌به‌فرد به نام‌های Baal ،Cerberus ،Gargoyle و Quantum Computer است.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، این چالش، چالشی سطح بالا و انتهاییِ بازی خواهد بود و همه بازیکنان باید از سطح ابزار ۱۵۰ برخوردار باشند تا بتوانند به این محتوا دسترسی داشته باشند. در حال حاضر تنها درجه سختی معمولی (Normal) برای بازی در دسترس است که یوبیسافت قصد دارد دو درجه سختی آسان (Easy) و قهرمانانه (Heroic) را نیز در سال ۲۰۲۰ به آن اضافه کند. با این حال هر هفته محتوای این Raid تازه خواهد شد تا بازیکنان را به بازی تشویق کند.

در زیر می‌توانید تصاویری از Project Titan مشاهده بفرمایید:

Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint

Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint

Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. همچنین نسخه گوگل استیدیا نیز در ماه‌های آتی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در زومجی مطالعه بفرمایید. آیا شما نیز از این بازی ناامید شدید؟ آیا این محتوا را امتحان خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده