// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۶

تاریخ انتشار Devil May Cry 3 برای نینتندو سوییچ مشخص شد

شرکت کپکام به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Devil May Cry 3 در اوایل سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

Devil May Cry را می‌توان یکی از بهترین مجموعه‌های هک اند اسلش دانست که در میان نسخه‌های عرضه شده از این سری، Devil May Cry 3 محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبان دارد. مدتی است که کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر سری دویل می کرای، مشغول عرضه نسخه‌های ابتدایی این سری برای کاربران نینتندو سوییچ شده است. پس از عرضه نسخه اول و دوم، حال نوبت به Devil May Cry 3 رسیده است تا در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار بگیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام به‌تازگی اعلام کرده است که Devil May Cry 3 در سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. به‌عبارتی کاربران در تاریخ یک اسفند ماه (۲۰ فوریه ۲۰۲۰) می‌توانند سومین نسخه از این مجموعه جذاب را تجربه کنند. در ادامه مشخص شده که Devil May Cry 3 با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. دراین‌میان اشاره کنم که کپکام نسخه اسپشال ادیشن بازی را درنظر گرفته است. ازاین‌رو کاربران می‌توانند ازطریق ورجیل هم بازی را تمام کنند و در حالت سروایول Bloody Palace، مشغول سلاخی شیاطین شوند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا دو نسخه دیگر هم به‌مرور زمان به نینتندو سوییچ می‌آیند یا خیر. البته می‌توان دلیل اضافه کردن سه نسخه اولیه دویل می کرای به نینتندو سوییچ را عرضه HD Collection برای کنسول‌های نسل هشتمی و کامپیوتر دانست که شامل سه‌گانه ابتدایی بازی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده