نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

سم لیک در حال کار روی یک پروژه جدید است

سم لیک با انتشار توییتی اعلام کرده که نوشتن داستان بازی جدیدی را آغاز کرده است.

استودیو فنلاندی رمدی تا به امروز بازی‌های ارزشمند و مهمی از Max Payne گرفته تا Alan Wake و اخیرا هم Control را ساخته است که اکثر آن‌ها توانسته‌اند با روایت داستانی جالب بازیکنان را سرگرم کنند. حال پس از اتمام کار استودیو روی بازی کنترل، به‌نظر می‌رسد که رمدی و سم لیک در حال فراهم کردن مقدمات بازی بعدی خودشان هستند. سم لیک در این رابطه دیروز توییتی منتشر کرد و گفت:

به‌تان هشدار می‌دهم که من در اتاق داستان‌نویسی فوق مخفی جدیدم هستم و نوشتن داستان جدیدی را آغاز کرده‌ام!

اینکه پروژه بعدی رمدی چه بازی خواهد بود هنوز مشخص نیست؛ ممکن است مثل بازی کنترل آن‌ها سراغ یک آی‌پی کاملا جدید بروند یا اینکه شاید پس از سال‌ها انتظار، شاهد تایید رسمی بازی Alan Wake 2 از جانب آن‌ها باشیم. سم لیک چندی پیش اشاره کرده بود که به دنیای این بازی علاقه‌مند است. 

این را در نظر داشته باشید که شاید پروژه جدید سم لیک اصلا ربطی به بازی‌های ویدیویی نداشته باشد؛ سال گذشته اعلام شد که قرار است یک سریال بر اساس مجموعه الن ویک ساخته شود و سم لیک هم به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش خواهد داشت. پس این احتمال وجود دارد که داستان جدیدی که سم لیک نوشتنش را آغاز کرده، مربوط به این مجموعه هم باشد. البته تمام این موارد فعلا شایعه و گمانه‌زنی است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه زمانی اطلاعات دقیقی از پروژه بعدی سم لیک منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده