نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲

احتمال ساخته شدن ریمستر Diablo 2 بسیار پایین است

طبق اعلام سازندگان اصلی بازی Diablo 2، به دلیل اینکه بسیاری از طراحی‌های اولیه این بازی گم شده‌اند احتمال ساخته شدن ریمستر آن بسیار پایین است.

چندی پیش بازی Diablo 4 رسما معرفی شد و با اینکه نمایش‌های آن نظر علاقه‌مندان همیشگی مجموعه را جلب کرده‌اند، اما همانطور که خود بلیزارد هم اعلام کرده نباید به این زودی‌ها منتظر انتشار این بازی باشیم. از طرف دیگر بلیزارد در چند وقت اخیر علاقه زیادی به بازی‌های قدیمی‌ترش نشان داده و از جمله اقداماتش در این زمینه می‌توان به انتشار بازی World of Warcraft Classic یا همینطور تصمیم برای ساخت ریمستر Warcraft 3 اشاره کرد. به همین دلیل هم برخی از طرفداران امیدوار هستند تا چنین تصمیمی در مورد بازی Diablo 2 هم گرفته شود و شاهد ساخته شدن ریمستر این بازی هم باشیم؛ اتفاقی که البته سازندگان نسخه اصلی این بازی آن را بعید می‌دانند. 

در مصاحبه‌ای که اخیرا گیم‌اسپات با سازندگان دیابلو 2 داشته، آن‌ها اعلام کردند که به دلیل بروز برخی مشکلات در زمان توسعه تعداد زیادی از فایل‌های مربوط به طراحی‌های این بازی در آن زمان از بین رفته است؛ به طوریکه حتی یکی از سازندگان که برخی از فایل‌ها را در کامپیوتر خانگی خودش داشت، با تلاش زیاد اقدام به بازیابی و احیای آن‌ها کرده است ولی حتی با وجود این اقدام هم بسیاری از طراحی‌های هنری یا مدل‌هایی که برای بازی ساخته شده بودند گم شده‌اند! از همین رو در صورتی هم که بلیزارد بخواهد اقدام به ساخت ریمستری از دیابلو 2 کند، هرگز کار ساده‌ای در پیش نخواهد داشت و به دلیل در دسترس نبودن فایل‌های قدیمی، باید موارد زیادی را از ابتدا طراحی کند؛ کاری که غیرممکن نیست اما به استناد سازندگان نسخه اصلی بازی راحت هم نخواهد بود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده