نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: Pokémon Sword به سه هفته صدرنشینی CoD: Modern Warfare پایان داد

در هفته منتهی به ۲۵ آبان، بازی Pokémon Sword موفق شد با پشت سر گذاشتن Call of Duty: Modern Warfare به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان برسد.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که بر اساس آن، پس از سه هفته حضور Call of Duty: Modern Warfare در رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان، این هفته و در پی انتشار بازی Pokemon Sword، این بازی هم جایگاهش را از دست داده و صدر را به این نسخه از پوکمون واگذار کرده است. Pokemon Sword حتی از حیث فروش از دیگر تازه‌وارد این هفته یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order هم بهتر عمل کرده و استار وارز ساخته استودیو ریسپاون در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. در رتبه سوم هم شاهد نسخه دیگر پوکمون یعنی Pokemon Shield هستیم. 

پس از سه رتبه نخست جدول، در جایگاه چهارم به بازی Call of Duty: Modern Warfare، صدرنشین سه‌هفته گذشته می‌رسیم که در پی تغییراتی که بالاتر توضیح دادیم سه پله سقوط را تجربه کرده است. رتبه پنجم در اختیار بازی فیفا 20 با دو پله سقوط قرار دارد و در رتبه شِشُم هم Luigi's Mansion 3 با دو پله سقوط قرار گرفته است. اما اگر فکر می‌کردید که حضور دو بازی جدید پوکمون در جدول با تصاحب رتبه‌های اول و سوم به پایان رسیده، سخت در اشتباهید؛ چرا که رتبه هفتم هم در اختیار Pokemon Sword and Shield Dual Edition قرار دارد که هر دو نسخه این بازی را یکجا شامل می‌شود. 

Star Wars: Jedi Fallen Order

Death Stranding، ساخته جدید هیدئو کوجیما، هفته گذشته کارش را در رتبه دوم جدول آغاز کرده بود و این هفته با ۶ پله سقوط، در رتبه هشتم دیده می‌شود. رتبه نهم در اختیار بازی Mario Kart 8 Deluxe قرار دارد که سقوطی سه پله‌ای داشته است و در نهایت در رتبه دهم این هفته هم Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 با دو پله سقوط قرار گرفته است. این بازی در هفته اول انتشارش در جایگاه هشتم قرار داشت. 

در پی تغییرات جدول در این هفته برخی بازی‌ها هم از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شده‌اند که از جمله آن‌ها، می‌توان به Need for Speed: Heat اشاره داشت که هفته پیش کارش را در رتبه پنجم آغاز کرده بود اما این هفته با سقوطی ۶ پله‌ای در جایگاه یازدهم قرار گرفته است. همچنین Fortnite - Darkfire Bundle هم از رتبه هفتم با جایگاه ۱۳ سقوط کرده و در نهایت Minecraft هم با سه پله سقوط، در رتبه دوازدهم جدول این هفته دیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۵ آبان را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Pokémon Swordصدرنشینی در هفته اول انتشار
۲-Star Wars Jedi: Fallen Orderهفته اول انتشار
۳-Pokémon Shieldهفته اول انتشار
۴۱Call of Duty: Modern Warfareاز دست دادن صدر پس از سه هفته صدرنشینی متوالی
۵۳FIFA 20-
۶۴Luigi's Mansion 3-
۷-Pokémon Sword and Shield: Dual Editionهفته اول انتشار
۸۲Death Stranding-
۹۶Mario Kart 8 Deluxe-
۱۰۸Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده