نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

بازه زمانی انتشار بازی The Outer Worlds برای نینتندو سوییچ مشخص شد

کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند در سال مالی ۲۰۲۰ کمپانی Take-Two منتظر انتشار بازی اکشن نقش‌آفرینی The Outer Worlds باشند.

پرایوت دیویژن به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی Take-Two Interactive که به انتشار بازی‌ها مشغول است، بازی‌های علمی تخیلی بسیار جالبی نظیر بازی Disintegration استودیوی V1 Interactive و بازی Kerbal Space Program 2 استودیوی Star Theory را در آینده در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds استودیوی Obsidian Entertainment نیز بازی دیگری است که وظیفه‌ی انتشار آن بر عهده‌ی Private Division است. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، گزارش مالی مربوط‌به سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی ۲۰۱۹ شرکت تیک-تو اینتراکتیو اخیراً منتشر شد و نهایتاً بازه‌ی زمانی انتشار بازی The Outer Worlds برای نینتندو سوییچ را مشخص کرد.

پیش از این، پرایوت دیویژن و آبسیدین اینترتینمنت درباره‌ی زمان انتشار این پورت سکوت کرده بودند، اما درحال‌حاضر شرایط تغییر کرده است. این گزارش مالی نه‌تنها تایید می‌کند که نسخه‌ی نینتندو سوییچ The Outer Worlds در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، بلکه اظهار می‌دارد که در سال مالی ۲۰۲۰ تیک-تو که درحال‌حاضر وارد آن شده‌ایم، شاهد از راه‌رسیدن آن خواهیم بود. این بدان معنا است که این نسخه باید قبل از تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ (۳۱ مارس ۲۰۲۰) در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

بازی The Outer Worlds درحال‌حاضر در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار دارد و با‌توجه‌به گزارش مالی اخیر تیک-تو، نهایتاً تا اوایل سال آینده شاهد راه‌یابی آن به کنسول هیبریدی نینتندو خواهیم بود. این بازی به‌واسطه‌ی داستان‌سرایی خوب، شخصیت پردازی مناسب کاراکترهای مثبت، مبارزات هیجان‌انگیز و تاثیر مناسب مهارت هم‌تیمی‌ها، سیستم ساخت کاراکتر غنی، سیستم ارتقای کاراکتر و هم‌تیمی‌های پرمحتوا و تاثیرگذار، گرافیک بصری چشم‌نواز، طراحی بسیار خوب مأموریت‌های اصلی و فرعی و البته ارزش تکرار بالا به‌واسطه انتخاب‌های بازیکن و پایان‌های متفاوت در بررسی زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است:

استودیو آبسیدین اینترتینمنت با ساخت The Outer Worlds به سازنده‌های بازی‌های نقش‌آفرینی نشان داده است که با محتوای کم هم می‌توان یک بازی شدیدا سرگرم کننده و ارزشمند را توسعه داد. بااینکه این بازی در بخش‌هایی نظیر مکانیسم‌های مبارزه‌ای دشمنان مشکلاتی را در خود جای داده است، اما داستان‌سرایی، شخصیت‌های بازی، محیط‌ها و جلوه‌های بصری به‌گونه‌ای نوشته و طراحی شده‌اند که می‌توانید از ثانیه‌به‌ثانیه بازی لذت ببرید و یک تجربه فراموش نشدنی را کسب کنید.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی The Outer Worlds را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده