نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴

آمیبو Dark Samus و Richter Belmont اوایل سال آینده عرضه می‌شود

دو آمیبوی جدید براساس شخصیت‌های مجموعه بازی‌های Metroid Prime و Castlevania عرضه خواهد شد.

طرفداران نینتندو و افرادی که عاشق جمع کردن آمیبو (Amiibo) هستند، بهتر است جای مناسبی برای اضافه کردن دو آمیبوی جدید به کلکسیون خود تدارک ببینند؛ آمیبوهایی که تا دو ماه دیگر براساس شخصیت‌های Richter Belmont و Dark Samus عرضه خواهند شد.

علاقمندان سری بازی‌های متروید پرایم (Metroid Prime) مدت‌ها بود که در انتظار ارائه‌ی آمیبویی براساس شخصیت Dark Samus بودند؛ شخصیت خبیثی که در این مجموعه به‌عنوان معادل تاریک ساموس آران به مقابله با او می‌پرداخت و بالاخره می‌توانیم شاهد عرضه‌ی آمیبوی زیبای این شخصیت متروید باشیم.

از طرف دیگر هم آمیبوی Richter Belmont قرار است در دسترس عاشقان سری Castlevania قرار گیرد؛ یکی از اعضای خاندان بلمونت که اولین‌بار در بازی Castlevania: Rondo of Blood حضور پیدا کرد و بعدها در یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این مجموعه یعنی Castlevania: Symphony of the Night هم نقش مهمی داشت.

آمیبو Dark Samus و Richter Belmont

هر دو آمیبو در جریان نمایش شخصیت Terry Bogard در بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی شدند؛ شخصیت محبوبی که در مجموعه بازی‌های Fatal Fury و The King of Fighters حضور داشته و اکنون به لیست بلندبالای جنگجویان بازی مبارزه‌ای محبوب نینتندو سوییچ اضافه شده است.

آمیبوهای Dark Samus و Richter Belmont در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸) عرضه خواهند شد و با توجه به محبوبیت بالای هر دو شخصیت، احتمالاً شاهد تمام شدن موجودی اولیه‌ی هر دو بعد از مدتی کوتاه خواهیم بود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده