// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۸

خالق Yooka-Laylee بازی جدیدی از Banjo-Kazooie نخواهد ساخت

با بالا گرفتن شایعات مرتبط با ساخت بازی جدید Banjo-Kazooie، پلی‌تونیک، استودیوی سازنده بازی‌های سبک پلتفرمر Yooka-Laylee با انتشار بیانیه‌ای موضوع را شفاف‌سازی کرد.

در چند روز گذشته شایعات و صحبت‌ها پیرامون پلی تونیک گیمز، خالق سری Yooka-Laylee بالا گرفته است. البته بیشتر کارکنان این استودیوی مستقل، پیش از این روی بازی‌های Banjo-Kazooie کار می‌کردند. شایعات مبنی بر این بود که این استودیو یا در حال ساخت بازی دیگر Banjo-Kazooie است یا مایکروسافت آن را به دست گرفته است. از قرار معلوم هیچکدام از این دو درست نیست. چندی پیش پلی‌تونیک اد برایان، هنرمند سابق ریر را استخدام کرده بود. او با انتشار عکسی از کیفی با لوگوی مایکروسافت در توییتر گفت:

خب، من هیچ‌وقت برنامه‌ای برای استفاده دوباره از این نداشتم.

و شایعات پیرامون این توییت به‌شدت بالا گرفت. سازنده Yooka-Laylee با انتشار بیانیه‌ای واضح به طرفداران اطمینان داد که Playtonic بازی جدیدی از سری Banjo-Kazooie نمی‌سازد و استودیویی مستقل باقی خواهد ماند.

سلام بر همگی!

ما می‌خواهیم شایعات جدید مربوط‌به خود را شفاف‌سازی کنیم. بسیار متاسفیم که خبر بدی داریم که شما علاقه‌ای به شنیدن آن ندارید، اما به نظر ما بهتر بود که جلو بیاییم و این را بگوییم: ما روی بازی جدید Banjo-Kazooie کار نمی‌کنیم و استودیویی مستقل خواهیم ماند.

هرچند همچنان دوست داریم با خرس و پرنده کار کنیم، اما اختیار این بازی در دست ما نیست. با گفتن این موضوع، لازم است اعلام کنیم که همچنان به‌عنوان یک استودیو به کار خود ادامه می‌دهیم و به ساخت بازی‌هایی که روی آن کار کرده‌ایم، خواهیم پرداخت. همچنان به‌دنبال خلق کردن شخصیت‌ها و ماجراجویی‌های جدید برای شما هستیم.

متاسفیم اگر این چیزی نبود که می‌خواستید از ما بشنوید. در ابتدا، جالب بود که کیف اد برایان به‌عنوان مدرکی جدی به شمار رود، اما به این نتیجه رسیدیم که عادلانه نیست که موضوع را شفاف‌سازی نکنیم.

پلی‌تونیک گیمز

در نتیجه، خبری از بازی پرنده و خرس از پلی‌تونیک نیست. البته، این استودیو چندی پیش بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair را منتشر کرد. این بازی ۲.۵ بعدی، فرمول بازی سه‌بعدی قبل از خود را تغییر داد.

آیا از این خبر ناامید شدید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده