نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

هیدئو کوجیما در مورد برنامه کاری و پروژه‌ های خود صحبت می‌کند

کوجیما در پنل BAFTA، درباره‌ی استریم بازی‌ها، پروژه‌ی بعدی خود و همچنین علاقه‌ی او برای فعالیت در حوزه‌ی فیلم سازی، توضیحاتی را ارائه می‌کند.

هیدئو کوجیما و نیکلاس ویندینگ رفن، در پنل آکادمی BAFTA حاضر شدند تا درباره‌ی آینده‌ی فعالیت‌های خود صحبت کنند. کوجیما، در ابتدای صحبت‌های خود، درباره‌ی پروژه‌های بعدی خود، پس از انتشار بازی Death Stranding در روز جمعه توضیح می‌دهد. Gamesradar در گزارش خود به نقل از کوجیما می‌نویسد:

من جداً به‌دنبال انجام یک کار متفاوت هستم. می‌دانیم که پلتفرم پنج سال آینده، به استریم بازی یا فیلم تعلق دارد. هم محتوای سینمایی و هم پلتفرم بازی‌های ویدیویی در سال‌های پیش رو، عمده‌ی فعالیت‌ها را به خود اختصاص خواهند داد اما بازی‌هایی که امروزه استریم می‌شوند، Esportsها و موارد مشابهی هستند که هم‌اکنون شاهد آن‌ها هستیم. من فکر می‌کنم که در سال‌های آینده اتفاقاتی خواهد افتاد و در حال حاضر مشغول فکر کردن به آن هستیم. درواقع من به پروژه‌هایی فکر می‌کنم که هم به جنبه‌ی فیلم سازی و هم به بازی‌های ویدیویی می‌پردازند.

این اولین باری نیست که کوجیما درباره‌ی فعالیت در حوزه‌ی فیلمسازی صحبت می‌کند. وی در مصاحبه با استفان پاول، از شبکه‌ی BBC نیز به ورود Kojima Productions به حوزه‌ی فیلمسازی در آینده‌ای نزدیک، اشاره می‌کند. کوجیما در ادامه، مجدداً به حرکت صنعت بازی‌سازی به سمت استریم بازی‌ها تأکید کرده و از علاقه‌ی خود برای فعالیت در این زمینه صحبت می‌کند.

اواخر صحبت‌های کوجیما در پنل BAFTA نیز به پروژه‌ی بعدی کوجیما پروداکشن، پس از انتشار Death Stranding می‌پردازد:

درباره‌ی این موضوع، یک سری نگرانی‌هایی وجود دارند اما من از همین الان با چالش‌های پیش رو مواجه شده‌ام. فکر می‌کنم نیکلاس هم صحبت‌های من را تأیید کند؛ وقتی که شما یک پروژه را تمام می‌کنید، از نظر جسمی به استراحت و وقت گذرانی با خانواده خود می‌پردازید اما ذهن شما دائماً مشغول فکر کردن درباره‌ی ادامه‌ی کار است. حالا هم قرار است Death Stranding آخر این هفته منتشر شود اما من از همین الان به پروژه‌ی بعدی و بعد از آن فکر می‌کنم. من به این شرایط عادت دارم و این کار برای من مثل خوردن صبحانه و ناهار و شام، یک فعالیت طبیعی محسوب می‌شود. این شرایط برای من تازگی ندارد و به همین سادگی است که خدمتتان عرض کردم. فکر می‌کنم که هنوز از نظر فیزیکی قادر به انجام ایده‌هایی هستم که برای پروژه‌ی بعدی در نظر دارم.

بازی Death Stranding فردا ۱۷ آبان برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده