نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

استودیوی Playtonic Games یکی دیگر از توسعه دهندگان Rare را به تیم خود ملحق کرد

پلی تونیک گیمز که قبلاً هم شماری از توسعه‌دهندگان سابق استودیوی Rare را در تیم خود به خدمت گرفته بود، امروز یکی دیگر از سازندگان بازی‌های محبوبی مانند Banjo Kazooie را به خود جذب کرد.

اد برایان (Ed Bryan)، طراح کاراکتر و یکی از باسابقه‌ترین توسعه دهندگان استودیوی Rare، رسماً به تیم پلی تونیک گیمز پیوست. بازی‌هایی مانند Banjo-Kazooie و Viva Pinata، از جمله برجسته‌ترین فعالیت‌های دوران فعالیت برایان در استودیوی ریر محسوب می‌شوند. او بیشتر به دلیل خلق کاراکتر مشهور Mumbo-Jumbo در بازی Banjo شناخته می‌شود.

وی پیش از این نیز به صورت غیر رسمی، در طراحی کاراکترهای سری Yooka-Laylee نقش داشته و از او به عنوان پدر شخصیت جدید Dr. Puzz یاد می‌شود.

با اضافه شدن برایان به تیم پلی تونیک، حالا دیگر تمامی طراحان اصلی کاراکترهای بازی Banjo-Kazooie به این استودیو پیوسته‌اند.

برایان از سال ۲۰۱۱ مشغول فعالیت در حوزه‌ی اپلیکیشن‌ها و کتاب کودکان بوده و حالا با پیوستن به تیم توسعه دهندگان پلی تونیک، قصد دارد تا مجدداً دیدگاه قدیمی Rare را زنده کند و بازی‌های موفقی بیشتری را در ادامه‌ی بازی‌های قدیمیِ Yooka-Laylee و Banjo-Kazooie و همچنین نمونه‌های‌های جدیدتری مانند Impossible Lair و Donkey Kong Country بسازد.

بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair ماه گذشته برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، PC و سوییچ منتشر شد. صرف نظر از برنامه‌هایی که پلی تونیک برای همکاری با اد برایان دارد، به نظر می‌رسد که تا زمان انتشار اخبار بیشتر از نتایج فعالیت‌های آن‌ها زمان زیادی باقی مانده است.

در این مدت، می‌توانید بازی Mario Maker 2 را که سبک و سیاق بازی موفق Yooka-Laylee را دارد یا نسخه ۶۴ بیت بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair را که از بازی‌های کنسول نینتندو ۶۴ الهام گرفته شده تجربه کنید.

 


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده