// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸

بازی No More Heroes 3 یک محصول جهان باز خواهد بود

سودا ۵۱ در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده که No More Heroes 3 همانند نسخه اول، یک بازی جهان باز است و از کنترلرهای حرکتی هم استفاده می‌کند.

سری No More Heroes با نسخه Travis Strikes Again: No More Heroes در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت، اما نتوانست نظرات مثبت تمامی کاربران و منتقدان را جلب کند. این نسخه دارای ساختار منحصربه‌فردی بود که سودا ۵۱، کارگردان مجموعه No More Heroes، در اعمال آن‌ها تخصص خاصی دارد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، سودا 51 در جدیدترین مصاحبه خود در مورد بازی No More Heroes III صحبت کرده است. وی در شماره سوم به‌سراغ المان‌های استفاده شده در نسخه‌های پیشین می‌رود. به‌عبارتی No More Heroes 3 همانند اولین نسخه از No More Heroes، دارای المان‌های جهان باز است. همچنین شاهد استفاده از کنترلرهای حرکتی در ساختار بازی هستیم. وی دراین‌باره می‌گوید:

این بازی از نظر وسعت، بزرگ‌تر از نسخه اول خواهد بود، اما این مورد را درنظر داشته باشید که ما یک استودیو متوسط از نظر اندازه و تعداد کارکنان هستیم. برای اعمال این موارد توانایی، هوش و منابع زیادی نیاز است تا یک بازی جهان باز ساخته شود. ازاین‌رو نسخه سوم به بزرگی بازی‌های جهان بازی مثل بازی‌های یوبیسافت و راک‌استار گیمز نخواهد بود.

یکی از مشخصه‌های نسخه‌های پیشین No More Heroes که روی نینتندو Wii عرضه شده‌اند، استفاده از کنترلرهای حرکتی است و سودا ۵۱ از این ویژگی در No More Heroes III هم استفاده خواهد کرد. وی دراین‌باره افزود:

این بازی المان‌های کنترلر حرکتی را که می‌شناسید، در خود جای داده است؛ اما اصلی‌ترین چالش این بود که چگونه از سخت‌افزار نینتندو سوییچ برای انجام این کار استفاده کنیم. موارد جالب و هیجان‌انگیز جدیدی دراین‌میان وجود داشتند.

بازی No More Heroes 3 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم سودا ۵۱ به چه شکل این بازی را به ریشه‌های خود برگردانده است. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده