نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: دومین صدرنشینی متوالی CoD: Modern Warfare

در هفته منتهی به ۱۱ آبان، با وجود انتشار Luigi's Mansion 3 و عملکرد خوب آن، کماکان Call of Duty: Modern Warfare در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان دیده می‌شود.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که بر اساس آن، این هفته هم درست مثل هفته گذشته، شاهد قرار گرفتن بازی Call of Duty: Modern Warfare در صدر جدول هستیم. جدید‌ترین ساخته اینفینیتی وارد در حالی دومین صدرنشینی متوالی خود را تجربه کرده که این هفته شاهد انتشار بازی Luigi's Mansion 3 هم بودیم که در رتبه دوم جدول دیده می‌شود و قرار گرفتنش در این جایگاه باعث شده تا فیفا 20، بازی‌ای که هفته پیش در رتبه دوم بود یک رتبه سقوط داشته باشد و در جایگاه سوم قرار بگیرد. 

در جایگاه چهارم، یک بازی دیگر از نینتندو یعنی Mario Kart 8 Deluxe با دو پله صعود نسبت به هفته پیش قرار گرفته و رتبه پنجم هم در اختیار بازی The Outer Worlds، ساخته تحسین‌شده استودیو آبسیدین است که هفته پیش و در هفته اول انتشارش رتبه چهارم را در اختیار داشت و این هفته یک پله سقوط داشته است. رتبه ششم در اختیار بازی Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint قرار دارد که دو پله صعود داشته و در رتبه هفتم هم Ring Fit Adventure به‌عنوان تنها اثری به جز کالاف دیوتی که توانسته رتبه قبلی‌اش را در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته تکرار کند، دیده می‌شود. 

Luigi

Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville پس از سقوطی سه پله‌ای که هفته گذشته داشت، این هفته با یک پله صعود در رتبه هشتم قرار گرفته است و رتبه نهم هم در اختیار GTA V است که تنها یک هفته از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شد و این هفته مجددا با صعودی دو پله‌ای و قرار گرفتن در جایگاه نهم به این جمع برگشته است. در نهایت در رتبه دهم جدول این هفته هم Medievil را شاهد هستیم که هفته پیش کارش را در رتبه پنجم آغاز کرده بود اما این هفته پنج پله سقوط داشته است.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۱ آبان را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Call of Duty: Modern Warfareدومین صدرنشینی متوالی
۲-Luigi's Mansion 3هفته اول انتشار
۳۲FIFA 20-
۴۶Mario Kart 8 Deluxe-
۵۴The Outer Worlds-
۶۸Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint-
۷۷Ring Fit Adventureتکرار رتبه هفته گذشته
۸۹Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville-
۹۱۱GTA Vبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش با دو پله صعود
۱۰۵Medievil-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده