// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹

نسخه کنسولی بازی Disco Elysium رسما تایید شد

توسعه‌دهنده‌ی بازی Disco Elysium رسما پورت شدن این بازی را برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در سال ۲۰۲۰ تایید کرد.

بازی Disco Elysium که در سبک نقش‌آفرینی و به‌عنوان یک بازی مستقل چند ماه پیش برای پی سی منتشر شد، توانست توجه علاقه‌مندان به این سبک را به خود جلب و به موفقیت‌های قابل‌قبولی هم دست پیدا کند. تنها مشکل جدی بازی انحصاری بودن آن برای کامپیوتر بود که حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی قرار است رفع شود. توسعه‌دهنده ارشد بازی در گفتگو با یک مجله مرتبط گفته است که وی و تیم سازنده‌ی بازی در حال کار کردن روی نسخه‌ی کنسولی آن برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هستند و قرار است طبق برنامه‌ریزی‌ها آن را در سال ۲۰۲۰ منتشر کنند. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

هدفی که ما آن را دنبال می‌کنیم و می‌خواهیم هرچه زودتر به آن دست پیدا کنیم این است که بازی Disco Elysium را به دست افراد بیشتری برسانیم. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا این اثر را برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۲۰ پورت کنیم.

با توجه به علاقه‌ای که تیم توسعه بازی برای پورت کردن آن دارد، احتمالا شاهد تجربه موفقی خواهیم بود؛ تجربه‌ای که باعث مطرح شدن بیش از پیش نام استودیوی سازنده خواهد شد و این بازی نقش آفرینی را به دست افراد بیشتری خواهد رساند. علاوه‌بر پورت کردن بازی، تیم توسعه آن مشغول ترجمه Disco Elysium به چندین زبان مختلف هستند که این امر نیز در افزایش مخاطبان آن موثر خواهد بود. اگر شما نیز Disco Elysium را روی پی‌سی تجربه کرده باشید، می‌دانید که با یک بازی معمایی، رازآلود و پر از قتل سروکار دارید که در آن بیش از آن‌که به مهارت‌های مبارزه‌ای خود نیاز داشته باشید، باید از توانایی‌ها و قدرت حل مساله خود استفاده کنید. در یک کلام این بازی را می‌توان متفاوت از تمامی بازی‌های دیگر حال حاضر دانست.

اگر شما هم Disco Elysium را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده