نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

پشتیبانی از ماد به بازی Kingdom Come Deliverance اضافه شد

استودیوی وارهورس، با انتشار بروزرسانی جدید بازی Kingdom Come Deliverance، امکان ساخت ماد برای این بازی را فراهم کرد.

Warhorse Studios بالاخره با انتشار آپدیتی، امکان پشتیبانی از ماد را به بازی Kingdom Come Deliverance اضافه کرد. ابزارها و ترفندهای این قابلیت که مدت‌ها مورد انتظار طرفداران این بازی قرار داشت، در ویدیوی جدیدی که از سوی توسعه‌دهندگان Kingdom Come منتشر شده، به طور کامل شرح داده می‌شود.

به نظر می‌رسد که مادسازها، با استفاده از ابزارها و نرم افزارهای ویژه‌ای که با ارائه‌ی این آپدیت قابل استفاده خواهند بود، آزادی عمل بسیار گسترده‌ای در ویرایش و اعمال تغییرات در دنیای Kingdom Come Deliverance به‌دست خواهند آورد. نسخه سفارشی‌شده نرم افزار Cry Engine Sandbox Editor به همراه ابزار و لوازم الحاقی، در کنار سیستم اختصاصی طراحی مراحل و ماجراهای جدیدی که SKALD نامیده می‌شود، از جمله‌ ابزاری هستند که برای ساخت ماد در این بازی به کار می‌روند. حتی قرار است با انتشار کدهای خام بازی، امکان دسترسی به کوچکترین جزئیات ساختار آن نیز برای مادکننده‌ها فراهم شود.

وارهورس، با مشارکت انجمن مادینگ Nexus Mods، یک سری ویدیوهای آموزشی و راهنمای ماد کردن بازی Kingdom Come Deliverance را نیز تهیه کرده که می‌توانید در این لینک به آن دسترسی داشته باشید.

این اتفاق، هم برای ماد کننده‌ها و هم برای بازیکنانی که مدت‌ها از پتانسیل بازی Kingdom Come Deliverance برای تغییر گسترده‌ی ساختار آن مطلع بودند، خبر خوبی به شمار می‌رود. در واقع گروهی از این ادیتورها، از زمان انتشار این بازی خواستار فراهم شدن امکان پشتیبانی از ماد برای تبدیل دنیای Kingdom Come به یک بازی نقش آفرینی با موضوعات سریال Game of Thrones بوده‌اند. این پروژه مدت‌ها پیش کنار گذاشته شد اما با انتشار این خبر، می‌توان شاهد پدیدار شدن ایده‌های بلند پروازانه‌ای همچون این پروژه نیز بود.

توجه داشته باشید که این مادها تنها در ورژن پی سی بازی Kingdom Come Deliverance قابل استفاده خواهند بود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از استودیوی Warhorse را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده