الکترونیک آرتز تمرکز خود را روی بازیهای اصلی و سرویس محور خود میگذارد
امروز و در جریان گزارش کنفرانس سهماههی مالی شرکت الکترونیک آرتز برای سرمایهگذاران و تحلیلگران، معلوم شد که برخلاف انتشار برخی از بازیهای ناامید کننده، این شرکت در وضعیت مطلوبی به سر میبرد. با نگاهی به بازیهای حال حاضر این شرکت، میتوان برنامههای آتی آنها را به طور کلی حدس زد؛ حدسی که در آن قطعا بازیهای سرویس محور نقش پررنگی خواهند داشت.
حال طبق آخریناخبار بازی، الکترونیک آرتز تایید کرده است که آنها تمرکز خود را روی دو دسته از بازیها خواهند گذاشت؛ اولین دسته مربوط به بازیهای اصلی این شرکت است و دومی مربوط به بازیهای سرویس محور. به نظر میرسد که EA تمایل دارد تا به سمت ساخت بازیهایی برود که مخاطبان به مدت طولانی به تعامل با آنها بپردازند؛ از بازیهای این دسته میتوان به بازی سیمز 4 و Apex Legends اشاره کرد که توانستهاند با بستههای الحاقی و آپدیتهای گوناگون، مخاطبان را برای مدتی طولانی سرگرم کنند. الکترونیک آرتز در بیانیهای اعلام کرد:
با نگاهی رو به جلو، ما تمرکز روی بازیهای سرویس محور و ترکیب آنها با بازیهای اصلی خود را دوبرابر خواهیم کرد. ما روی بازیهایی سرمایهگذاری میکنیم که مردم برای زمانی طولانیتر به تجربهی آنها بپردازند و تعاملی عمیقتر با آنها داشته باشند. این تمرکز باعث خواهد شد که رشد و سودآوری شرکت چه در زمان باقیمانده از سال و چه در آینده افزایش پیدا کند.
این خبر در حالی منتشر شده است که یکی از بازیهای سرویس محور بزرگ الکترونیک آرتز، یعنی بازی Anthem با شکست کامل مواجه شده و نتوانسته است تا نظر بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کند. با این حال این بیانیه نشان میدهد که سایر پروژههای آنها در این زمینه موفق عمل کردهاند. همچنین با توجه به این بیانیه، بازیهای اصلی الکترونیک آرتز، مخصوصا بازیهای ورزشی، قدرتمندتر از همیشه به فروش و سودآوری خوب خود برای این شرکت ادامه میدهند.
نظر شما راجع به سیاستی که الکترونیک آرتز برای بازیهای خود پیش گرفته است چیست؟ آیا با انتشار آپدیتها و بستههای الحاقی متعدد برای یک بازی موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.