// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴

اطلاعات جدیدی از بازی Overwatch 2 فاش شد

ESPN به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از بازی Overwatch 2 منتشر کرده که نشان می‌دهد این بازی دارای حالت‌ها و نقشه‌های جدید به‌همراه ویژگی‌های PvE است.

یکی دیگر از بازی‌هایی که احتمال دارد در بلیزکان 2019 شاهد معرفی آن باشیم، بازی Overwatch 2 است که این اواخر شایعاتی هم حول این اثر منتشر شده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سایت ESPN اطلاعات جدیدی را از اورواچ 2 منتشر کرده است.

ESPN به‌واسطه منابع مختلفی متوجه‌ شده که بازی Overwatch 2 دارای نقشه و حالت‌های جدید، قهرمان‌های جدید، حالت PvE و همچنان مهارت‌هایی برای قهرمان‌های بازی در حالت PvE است. همچنین تصویری منتشر شده که لوگوی Overwatch 2 را نشان می‌دهد. لوگوی بازی دقیقا همانند قبل طراحی شده است، اما عدد دو در سمت راست لوگوی اصلی اورواچ مشاهده می‌شود. در ادامه یکی از کاربران توییتر تصویر دیگری را منتشر کرده که Talentهای قهرمان‌های بازی در حالت PvE را نشان می‌‌دهد. 

Overwatch 2

در تصویر منتشر شده شاهد Talentهای کاراکتر تریسر هستیم که از میان آن‌ها می‌توان‌به فلش، ورتکس و هیندسایت اشاره کرد. ظاهرا به‌جای وجود مهارت‌های ثابت، می‌توانید سطح قهرمان‌ها را افزایش دهید و با ارتقای سطح، مهارت‌های مختلفی آزاد می‌شود. ازاین‌رو می‌توانید مهارت یا Talent مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه مشخص شده که برای حالت PvE بازی هم یک مرحله داستانی درنظر گرفته شده که در ریو دو ژانیرو قرار دارد. 

در انتها ESPN دست‌نوشته‌های مخصوص‌به نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۹ را هم مشاهده کرده است که از قهرمان جدید بازی Overwatch خبر می‌دهد که اکو نام دارد. بلیزارد (Blizzard Entertainment) در رویداد پیش رو ۶ پنل برای بازی‌های جدید دارد و انتظار می‌رود در صورت معرفی Overwatch 2، این بازی پنل مخصوص‌به خود را داشته باشد و کاربران بتوانند بخشی از بازی را تجربه کنند. در زیر می‌توانید دیگر تصویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Overwatch 2


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده