// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶

تاریخ انتشار بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World برای کامپیوتر مشخص شد

کپکام اعلام کرده است که بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World، در تاریخ ۱۹ دی ماه برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

در ماه گذشته بود که بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. در این بسته الحاقی بازیکنان وارد یک محیط برفی جدید به نام Hoarfrost Reach شدند که تعدادی هیولای قدیمی و جدید هم به بازی اضافه شده بود. شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مانستر هانتر: ورلد اعلام کرده بود که بسته الحاقی Iceborne در آینده برای کامپیوتر هم عرضه می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، این شرکت با انتشار یک تریلر تاریخ عرضه بسته الحاقی Iceborne را برای مانستر هانتر: ورلد اعلام کرده است. کاربران پی سی می‌توانند در تاریخ ۱۹ دی ماه (۹ ژانویه ۲۰۲۰) بسته الحاقی Iceborne را تجربه کنند. همچنین این DLC دارای ویژگی‌های گرافیکی مختلفی هم هست. ضمنا این بسته الحاقی داستان مخصوص‌به خود را روایت می‌کند و کاربران با مأموریت‌هایی با رتبه مستر روبه‌رو می‌شوند. 

از ویژگی‌های نسخه کامپیوتر بسته الحاقی Iceborne هم می‌توان به پشتیبانی از رزولوشن 4K، پک ارتقای گرافیکی تکسچرها و بافت‌ها، پشتیبانی از دایرکت ایکس 12، بهبود در استفاده از ماوس و کیبورد، پشتیبانی از نمایشگرهای عریض و موارد دیگر اشاره کرد.

از میان اژدها و هیولاهای قدیمی این سری که به این بسته الحاقی و Monster Hunter: World اضافه شده‌اند، می‌توان‌به Nargacuga، تیرکس و Brachydios اشاره کرد. این درحالی است که هیولاهای جدیدی نظیر Banbaro و Velkhana هم به بازی اضافه شده‌اند. Velkhana یک الدر درگن به‌حساب می‌آید و شکار او، یکی از چالش‌برانگیزترین مأموریت‌های شما خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه PC بسته الحاقی Iceborne را در یوتیوب با رزولوشن 4K تماشا کنید. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان به معرفی رویداد مشترک مانستر هانتر: ورلد و رزیدنت ایول 2 ریمیک اشاره کرد.

تماشا از یوتیوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده