نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

بازی‌های Rainbow Six Quarantine ،Watch Dogs: Legion و Gods and Monsters با تأخیر عرضه می‌شوند

هر سه بازی مورد انتظار یوبیسافت در سال مالی آینده‌ی این شرکت عرضه خواهند شد.

درحالی‌که شرکت یوبیسافت (Ubisoft) پیش از این تاریخ عرضه‌ی سه بازی مورد انتظار خود یعنی Rainbow Six Quarantine ،Watch Dogs: Legion و Gods and Monsters را اعلام کرده بود، در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که هر سه بازی با تأخیر در عرضه مواجه شده‌اند و دیرتر از زمان‌های اعلام‌شده منتشر خواهند شد.

یوبیسافت در بیانیه‌ای که امروز برای سرمایه‌گذاران خود ارسال کرده، از انتشار این سه بازی در سال مالی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ سخن گفته است که از آوریل ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و علت این ماجرا هم دادن فرصت بیشتر به سازندگان بازی‌ها برای بهبود کیفیت آن‌ها عنوان شده است. ایو گیمو، رئیس یوبیسافت در صحبت‌هایی به دلایل این قضیه اشاره می‌کند و می‌گوید:

همه‌ی این بازی‌ها پتانسیل بالایی دارند و برای مخاطبان خود هم آثاری شناخته‌شده محسوب می‌شوند، ولی تصمیم گرفتیم به سازندگان آن‌ها فرصت بیشتری دهیم تا به بهترین شکل ممکن از توانایی‌ها و نوآوری‌های خود استفاده کنند و کامل‌ترین تجربه‌های ممکن را به بازیکن‌ها ارائه دهند.

جدیدترین نسخه‌ی واچ داگز یعنی Watch Dogs: Legion پیش از این قرار بود در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۰ (۱۳ اسفند ۱۳۹۸) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا منتشر شود. بازی Gods and Monsters هم به‌عنوان اثر جدید سازندگان Assassin's Creed Odyssey برای عرضه در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ (۶ اسفند ۱۳۹۸) در نظر گرفته شده بود؛ بازی‌ای که علاوه بر پلتفرم‌های واچ داگز، برای نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌ی جدید رینبو سیکس با عنوان Tom Clancy's Rainbow Six Quarantine هم هرچند تاریخ عرضه‌ی دقیقی نداشت، ولی سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی فعلی یوبیسافت برای انتشار آن در نظر گرفته شده بود؛ تاریخی که تا آخر مارس ۲۰۲۰ را دربرمی‌گرفت و اکنون این بازی هم دیرتر از زمان اعلام‌شده منتشر می‌شود.

در کنار اخبار مربوط به تأخیر این بازی‌ها، یوبیسافت جزییاتی هم در مورد استقبال از بازی‌های امسال خود ارائه کرده است که برای سرمایه‌گذاران این شرکت خیلی هم دلنشین نخواهند بود. به‌گزارش یوبیسافت، استقبال از بازی Ghost Recon Breakpoint پایین‌تر از سطح انتظار این شرکت بوده است و بازی از طرف بخش بزرگی از مخاطبان خود با استقبالی بسیار پایین‌تر از انتظارات قبلی مواجه شده است.

همچنین بازی The Division 2 هم که در ماه مارس امسال عرضه شد و مثل Ghost Recon با تمرکز بالایی روی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای (Microtransaction) همراه بوده، نسبت به انتظارات سران یوبیسافت فروش کمتری داشته است، هرچند وضعیت آن کمی بهتر از جدیدترین نسخه‌ی Ghost Recon به‌نظر می‌رسد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده