نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی فیفا 20 برای چهارمین هفته متوالی

در هفته منتهی به ۲۷ مهر، فیفا 20 یک بار دیگر در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت تا رکوردش به چهار هفته صدرنشینی متوالی برسد. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که بر اساس آن، این هفته هم دقیقا مثل سه هفته پیش، شاهد صدرنشینی فیفا 20 هستیم و این بازی فوتبال چهارمین صدرنشینی متوالی‌اش را تجربه کرده است. این در حالی است که این هفته شاهد انتشار چند بازی جدید هم بودیم اما بازی‌های دیگر موفق به گرفتن صدر از فیفا 20 نشده‌اند و باید منتظر ماند و دید که در هفته‌های آینده با انتشار بازی‌هایی مثل Call of Duty: Moden Warfare آیا ساخته EA کماکان قادر به تداوم صدرنشینی خواهد بود یا خیر. 

در رتبه دوم جدول این هفته، بازی Mario Kart 8 Deluxe با یک پله صعود قرار گرفته است و در رتبه سوم هم شاهد محصول دیگری از نینتندو یعنی Ring Fit Adventure هستیم. قرار گرفتن این دو بازی در رتبه‌های دوم و سوم باعث شده تا Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint، با دو پله سقوط در جایگاه چهارم جدول دیده شود و در رتبه پنجم هم شاهد یک بازی جدید دیگر یعنی The Witcher 3 هستیم که نسخه سوییچ آن اخیرا منتشر شد و توانسته در هفته اول انتشار در جایگاه پنجم قرار بگیرد. 

The Witcher 3

رتبه شِشُم در اختیار یک بازی جدید دیگر یعنی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville است که آن هم پس از اینکه پیش‌تر به شکل Early Access منتشر شده بود، این هفته هم به صورت نهایی در دسترس قرار گرفت. در رتبه هفتم بازی Minecraft با یک پله سقوط قرار گرفته است و رتبه هشتم هم در اختیار بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening قرار دارد که آن هم یک پله سقوط را تجربه کرده است. در نهایت رتبه‌های نهم و دهم جدول این هفته هم متعلق به بازی‌های GTA V و Borderlands 3 هستند که اولی تغییری نسبت به هفته پیش نداشته و بوردرلندز 3 هم دو پله سقوط را تجربه کرده است.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۷ مهر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱FIFA 20سومین صدرنشینی متوالی
۲۳Mario Kart 8 Deluxe-
۳-Ring Fit Adventureهفته اول انتشار
۴۲Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint-
۵-The Witcher 3هفته اول انتشار برای سوییچ
۶-Plants vs. Zombies: Battle for Neighborvilleهفته اول انتشار
۷۶Minecraft-
۸۷The Legend of Zelda: Link's Awakening-
۹۹GTA Vتکرار رتبه هفته گذشته
۱۰۸Borderlands 3-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده