// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

تاریخ انتشار بازی Outer Wilds برای پلی استیشن 4 مشخص شد

پلی‌استیشن بلاگ اعلام کرده که کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند در تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) بازی Outer Wilds را تجربه کنند.

Outer Wilds یک بازی علمی تخیلی است که بازیکنان را در نقش یک فضانورد قرار می‌دهد و توسط Annapurna Interactive برای کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته است. در این بازی بازیکن در نقش یک فضانورد قرار می‌گیرد که می‌تواند جهان Outer Wilds را کشف کند. نکته‌ی جالب این است که هر ۲۲ دقیقه یک بار، جهان بازی منفجر می‌شود و با ساختاری جدید روبه‌رو می‌شوید.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، پلی‌استیشن بلاگ با انتشار تریلر روز عرضه Outer Wilds، تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 را اعلام کرد. کاربران PS4 در تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) می‌توانند Outer Wilds را تجربه کنند و از آن لذت ببرند. کلسی رایس، تهیه کننده استودیو موبیوس دیجیتال (Mobius Digital) دراین‌باره می‌گوید:

بازیکنان با کشف موارد مخفی، داستان بازی را روایت می‌کنند که مواردی به‌هم پیوسته هستند. هر نوشته‌ای که در جهان بازی قرار گرفته است، در نقطه‌ای از بازی کاربرد دارد. پیشرفت در جهان بازی به دانش شما از محیط محدود می‌شود. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم که درکنار تجربه شخصی، تجربه‌ی سایر کاربران را هم مشاهده کنید. ما پنج سال برای ساخت Outer Worlds زحمت کشیدیم و هیجان‌زده‌ایم که این بازی در ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر ماه) در دسترس کاربران پلی‌استیشن قرار می‌گیرد.

کلسی رایس در ادامه صحبت‌های خود به این مورد هم اشاره کرده است که برای خلق بازی از فیلم‌هایی نظیر Apollo 13 و 2001: A Space Odyssey الهام گرفته‌اند. بازیکنان برای اینکه بتوانند در سیاره‌های بازی کارهای مختلفی را انجام دهند و راز و رمزها را کشف کنند، باید از جت‌پک، سفینه فضایی و ابزارهایی که دارند، بهترین استفاده را داشته باشند. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Outer Wilds را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده