نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: دومین صدرنشینی متوالی فیفا 20

در هفته منتهی به ۱۳ مهر و جایی که بازی‌های مختلفی موفق به تکرار رتبه هفته گذشته خود شده‌اند، فیفا 20 دومین صدرنشینی متوالی را در جدول فروش هفتگی انگلستان تجربه کرد. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان البته با یک روز تاخیر منتشر شده است که بر اساس آن، شاهد دومین صدرنشینی متوالی بازی فیفا 20 در جدول فروش هفتگی انگلستان هستیم. بازی FIFA 20 هفته گذشته منتشر شد و کارش را با صدرنشینی آغاز کرد و باید منتظر ماند و دید که این صدرنشینی، تا چه زمانی ادامه‌دار خواهد بود. اما در رتبه دوم جدول، شاهد یک بازی تازه‌وارد یعنی Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint هستیم؛ جدید‌ترین ساخته یوبی‌سافت که نمره‌های چندان خوبی دریافت نکرده اما کماکان از حیث فروش کارش را خوب آغاز کرده است. 

Ghostbusters: The Video Game Remastered

دو رتبه بعدی جدول، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته هستند و کماکان Borderlands 3 در رتبه سوم و Gears 5 هم در رتبه چهارم دیده می‌شوند؛ البته گیرز 5 در واقع سومین حضور متوالی‌اش در رتبه چهارم را تجربه می‌کند. قرار گرفتن نسخه جدید گوست ریکان در رتبه دوم، باعث شده تا تا The Legend of Zelda: Link's Awakening که هفته پیش جایگاه دوم را در اختیار داشت این هفته با سقوطی سه پله‌ای روبه‌رو شود و در جایگاه پنجم قرار بگیرد. رتبه شِشُم اما در اختیار یک بازی جدید دیگر یعنی Ghostbusters: The Video Game Remastered قرار گرفته است و در رتبه هفتم هم شاهد نماینده دیگری از نینتندو یعنی Mario Kart 8 Deluxe هستیم که یک پله هم صعود داشته است. 

Sea of Thieves که هفته پیش با صعودی ۱۴ پله‌ای به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگشت و در رتبه هفتم قرار گرفت، این هفته یک پله سقوط داشته است و در رتبه هشتم قرار گرفته است. دو رتبه بعدی هم بدون تغییر نسبت به هفته پیش کماکان در اختیار بازی‌های مایکروسافت هستند و به ترتیب در رتبه‌های نهم و دهم شاهد بازی‌های Minecraft: Xbox Edition و Forza Horizon 4 هستیم. همچنین به دلیل انتشار دو بازی جدید و قرار گرفتن آن‌ها در رتبه‌های دوم و ششم جدول، دو بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled و The Division 2 که هفته پیش در بین ۱۰ بازی پرفروش قرار داشتند از جدول خارج شده‌اند و به ترتیب، در رتبه‌های ۱۱ و ۱۳ جدول قرار گرفته‌اند. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۳ مهر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱FIFA 20دومین صدرنشینی متوالی
۲-Tom Clancy's Ghost Recon Breakpointهفته اول انتشار
۳۳Borderlands 3تکرار رتبه هفته گذشته
۴۴Gears 5تکرار رتبه هفته گذشته
۵۲The Legend of Zelda: Link's Awakening-
۶-Ghostbusters: The Video Game Remasteredهفته اول انتشار
۷۸Mario Kart 8 Deluxe-
۸۷Sea of Thieves-
۹۹Minecraft: Xbox Editionتکرار رتبه هفته گذشته
۱۰۱۰Forza Horizon 4تکرار رتبه هفته گذشته

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده