نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع موفق فیفا 20 با صدرنشینی

در هفته منتهی به ۶ مهر، بازی فیفا 20، جدید‌ترین شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز، در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان البته با یک روز تاخیر منتشر شده است که بر اساس آن، شاهد صدرنشینی مورد‌انتظار بازی فیفا 20 در جدول فروش هفتگی انگلستان هستیم. بازی FIFA 20 به‌عنوان جدید‌ترین نسخه از سری فیفا در تاریخ ۵ مهر منتشر شد و برای آشنایی بیش‌تر با آن، می‌توانید پیش نمایش بازی فیفا 20 یا مروری بر بررسی FIFA 20 از دید سایت‌های معتبر دنیا را در زومجی بخوانید. فیفا 20 در حالی صدر جدول فروش این هفته را در اختیار گرفته که این اتفاق، باعث سقوط یک پله‌ای صدرنشین هفته گذشته یعنی The Legend of Zelda: Link's Awakening شده است که در رتبه دوم شاهد حضور آن هستیم. به همین ترتیب بازی Borderlands 3 هم که هفته پیش جایگاه دوم را در اختیار داشت، این هفته با یک پله سقوط در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. 

sea of thieves

اما پس از تغییرات در سه رتبه نخست، در جایگاه چهارم به بازی Gears 5 می‌رسیم که درست مثل هفته گذشته این رتبه را در اختیار دارد و در رتبه پنجم هم شاهد بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled هستیم که چهار پله صعود داشته است. در رتبه شِشُم بازی The Division 2 قرار گرفته که رتبه هفته گذشته‌اش را تکرار کرده است و رتبه هفتم هم در اختیار بازی Sea of Thieves قرار دارد که صعود بسیار خوب ۱۴ پله‌ای را تجربه کرده و از جایگاه بیست و یکم خودش را به جایگاه هفتم رسانده است. 

در پی تغییر و تحولات نسبتا زیادی که جدول این هفته داشته، بازی Mario Kart 8 Deluxe هم پنج پله سقوط را تجربه کرده و در رتبه هشتم دیده می‌شود. در دو رتبه بعدی هم شاهد بازی‌هایی هستیم که به لطف فروش ویژه وضعیتی مثل Sea of Thieves را تجربه کرده‌اند؛ به طوریکه در رتبه نهم بازی Minecraft: Xbox Edition با ۱۳ پله صعود قرار گرفته و رتبه دهم هم در اختیار بازی Forza Horizon 4 با ۱۰ پله صعود است. در پی این تغییر و تحولات، یک سری بازی‌ها هم در مقایسه با هفته پیش، جایگاه خودشان را در جمع ۱۰ بازی پرفروش از دست داده‌اند؛ بازی‌هایی مثل PES 2020، GTA V، Spyro Reignited Trilogy و NBA 2K20. همچنین این هفته علاوه بر فیفا 20 چند بازی جدید دیگر هم منتشر شدند که از بین آن‌ها می‌توان به Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age با حضور در رتبه یازدهم، Code Vein با حضور در رتبه سیزدهم و The Surge 2 با حضور در رتبه سی و پنجم اشاره کرد. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۶ مهر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-FIFA 20هفته اول انتشار
۲۱The Legend of Zelda: Link's Awakeningاز دست دادن صدر پس از یک هفته
۳۲Borderlands 3-
۴۴Gears 5تکرار رتبه هفته گذشته
۵۹Crash Team Racing Nitro-Fueled-
۶۶The Division 2تکرار رتبه هفته گذشته
۷۲۱Sea of Thievesبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۱۴ پله صعود
۸۳Mario Kart 8 Deluxe-
۹۲۲Minecraft: Xbox Editionبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۱۳ پله صعود
۱۰۲۰Forza Horizon 4بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۱۰ پله صعود

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده