نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

ماد جدید بازی Borderlands 3 ظاهر آن را شبیه Limbo می‌کند

ماد جدیدی در دسترس کاربران کامپیوتر بازی Borderlands 3 قرار گرفته است که ظاهر این بازی را مشابه بازی Limbo می‌کند.

به همان اندازه که مادسازها در بازی Borderlands 3 غرق می‌شوند، شاهد مادهای هیجان‌انگیز بیشتری برای این اثر خواهیم بود. تابه‌حال چندین ماد مختلف نظیر مادی کاربردی برای رد کردن بخش آغازین و مادی برای دستیابی فوری به سطح ۵۰ کاراکترها برای این بازی ساخته شده است، اما شاید هیچ کدام از آن‌ها به اندازه‌ی ماد تازه‌ی بازی توجه شما را به خودش جلب نکند؛ مادی که رنگ‌های روشن و طراحی‌های Cell-Shading نمادین شرکت گیرباکس در بازی بوردرلندز 3 را نادیده می‌گیرد و در عوض ظاهری شبیه به بازی Limbo را برای آن به ارمغان می‌آورد.

اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم، بیشتر جذابیت بازی Borderlands 3 ناشی از طراحی هنری ویژه‌ی پرزرق‌وبرق آن است، اما بااین‌حال این موضوع نمی‌تواند جلوی ما را از تجربه‌ی بازی پس از اجرای ماد تازه‌ی بازی بگیرد. البته باید به این موضوع هم توجه کنیم که بدون عناصر بصری زیاد، مبارزات پر از خون‌وخون‌ریزی بازی Borderlands 3 به‌هیچ‌وجه ظاهر بهتری ندارد. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر مربوط‌به ماد تازه‌ی بازی بنشینید و خودتان درباره‌ی آن قضاوت کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دراین‌میان سازنده‌ی این ماد نیز تنها به گفتن اینکه «این فقط یک تنظیم دوباره‌ی سایه‌ها با استفاده از الگوریتم زد بافر است که برای مدیریت عمق تصویر در گرافیک سه‌بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد» بسنده کرده و توضیحات بیشتری در خصوص نحوه‌ی ایجاد این ظاهر نمادینِ Limbo در بازی، ازبین‌بردن رنگ‌ها، HUD و رابط کاربری ارائه نداده است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی Borderlands 3 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده