// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Civilization VI برای عرضه روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شد

بازی Civilization 6 که طرفدارانی بسیار و مخصوص به خود را دارد، به‌زودی با برچسب قیمت شصت دلاری برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد.

در بخشی از قسمت سوم برنامه‌ی استریمی State of Play که سونی و به عبارت دقیق‌تر برند پلی‌استیشن از آن برای نمایش تریلرها و ارائه‌ی اطلاعات گوناگون مرتبط با بازی‌ها استفاده می‌کند، ژاپنی‌ها خبر از رسیدن این فرانچایز پرطرفدار روی پلتفرم کامپیوترهای شخصی به کنسول‌های نسل هشتمی دادند. Civilization VI با نام کامل Sid Meier's Civilization VI که بیست‌ودوم نوامبر سال جاری میلادی (جمعه، ۱ آذر ۱۳۹۸ خورشیدی) روی ایکس‌باکس وان و PS4 منتشر می‌شود، محتواهای اختصاصی اضافه‌ای برای پرفروش‌ترین کنسول نسل هشتمی دنیا هم کنار گذاشته است. البته در نظر داشته باشید که خرید بازی به‌صورت کامل، Civilization 6 Expansion Bundle را تقدیم شما نمی‌کند و اگر کسی به‌دنبال تمام بسته‌های الحاقی اثر است، باید علاوه‌بر شصت دلار اصلی، ۵۰ دلار را هم برای این Season Pass پرداخت کند؛ بسته‌ای که DLCهای بزرگ Rise and Fall و Gathering Storm و هجده رهبر جدید را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

دانلود تریلر رونمایی از نسخه‌ی PS4 بازی Sid Meier's Civilization VI از آپارات

علاوه‌بر دارندگان کنسول‌های سونی و مایکروسافت، سوئیچ‌دارها هم به‌زودی می‌توانند این بسته‌ی الحاقی را با قیمتی یکسان خریداری کنند. مخصوصا باتوجه‌به این نکته که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های Civilization مدت‌ها قبل از مخاطبان ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، در اختیار دارندگان نینتندو سوییچ قرار گرفته است. Civilization 6 روی Xbox One و PS4 شامل بسته‌های محتوایی برای حکومت‌های کشورهای لهستان، استرالیا، ایران و مقدونیه می‌شود و حتی محتوایی مشابه برای حکومت وایکینگ‌ها را نیز دربرمی‌گیرد.

همچنین در عین آن که خریداران بازی روی کنسول مایکروسافت هم می‌توانند بسته‌های داستانی Nubia ،Khmer و Indonesia را با پرداخت هزینه‌های جداگانه در اختیار داشته باشند، کسانی که نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Sid Meier's Civilization VI را بخرند، بدون دادن هیچ‌گونه مبلغ اضافی به سازندگان اثر، خود به خود آن‌ها دسترسی دارند.


منبع IGN زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده