// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ انتشار بسته های الحاقی Ace Combat 7 مشخص شد؛ انتشار تریلر و اطلاعات تازه

بسته‌های الحاقی چهارم، پنجم و ششم بازی Ace Combat 7 ماموریت‌های جدیدی را به این بازی اضافه می‌کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Bandai Namco با انتشار تریلری از سه بسته الحاقی جدید بازی Ace Combat 7 رونمایی کرد. این بسته‌ها به عنوان DLC چهارم، پنجم و ششم این بازی هواپیما شناخته می‌شوند. این سه DLC با نام‌های Anchorhead Raid ،Unexpected Visitor و Ten Million Relief Plan قرار است به‌ترتیب در تاریخ‌های ۲۵ ماه سپتامبر (سوم مهر ماه)، ۲۳ ماه اکتبر (یکم آبان ماه) و ۲۷ ماه نوامبر (۶ آذر ماه) توسط باندای نامکو منتشر شوند. هریک از این بسته‌های الحاقی علاوه‌بر مأموریتی جدید، ویژگی جدیدی را نیز متناسب با آن به بازی Ace Combat 7 اضافه می‌کنند. بسته الحاقی Unexpected Visitor با اضافه کردن تجهیزات پشتیبانی الکترونیکی یا ESM، نبردهای هوایی را وارد فاز جدیدی می‌کند و باعث هیجان‌انگیز‌تر شدن آن‌ها می‌شود. مأموریتی که این بسته به بازی اضافه می‌کند بیشتر روی نبردهای هوایی یا به‌اصطلاح داگ‌فایت تمرکز دارد .

به نقشه‌ی کوچک بازی یک دایره آبی رنگ اضافه خواهد شد که نشان‌دهنده‌ی محدوده‌ای است که سیستم ESM در آن به‌خوبی کار می‌کند. هر پرنده‌ی دشمنی که داخل آن محدوده قرار داشته باشد، به‌صورت دقیق‌تری توسط موشک‌های شما مورد اصابت قرار خواهد گرفت. از آن‌جایی که در این مرحله شما باید با هواپیماهای بسیاری مبارزه کنید، استفاده از سیستم ESM و به‌دنبال آن استفاده درست از موشک‌ها می‌تواند کمک بسیار خوبی به شما کند.

در شرایط عادی جنگنده‌های دشمن می‌توانند برخی از موشک‌هایی را که از طرف شما شلیک می‌شوند فریب دهند، اما اگر این موشک‌ها در محدوده‌ای باشند که تحت پوشش سیستم ESM است، فریب آن‌ها بسیار دشوارتر خواهد بود. به‌عنوان مثال اگر شما سلاح مخصوص 6AAM را انتخاب کنید، می‌توانید با استفاده از سیستم ESM تمامی شش موشک شلیک شده را به هدف بزنید. در نقشه کوچکی که در بازی نشان داده می‌شود یک دایره سبز رنگ نیز دیده می‌شود که نمایان‌گر محدوده سیستم ECM دشمن است که برای فریب دادن یا Jamming موشک‌های شما به‌کار می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر در محدوده یاد شده اقدام به شلیک کنید، دقت موشک‌های شما به‌شدت افت خواهد کرد. سیستم ECM تنها توسط هواپیماهای مدل E/A-18G Growler دشمن حمل می‌شود. اگر بتوانید در ابتدای کار این مدل از هواپیماها را مورد هدف قرار دهید کمک بسیار خوبی به اصابت دقیق‌تر موشک‌های بعدی خود کرده‌اید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر دو محدوده ECM و ESM روی یکدیگر قرار بگیرند، اثر یکدیگر را خنثی می‌کنند.

بسته‌های الحاقی پنجم و ششم یعنی Anchorhead Raid و Ten Million Relief Plan نیز دارای ویژگی‌های تازه‌ای هستند که متناسب با ماموریت جدید طراحی شده‌اند تا بتوانند محتوای تازه‌ای را در اختیار بازیکن قرار دهند. تولیدکننده بازی Ace Combat 7: Skies Unknown پیش‌تر اعلام کرده بود که کیفیت مراحلی که به‌ واسطه‌ی DLC به این بازی اضافه می‌شوند، درست مانند مراحل اصلی آن هستند و زمان و زحمت فراوانی برای طراحی آن‌ها صرف شده است.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده