نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲

جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع پرقدرت Borderlands 3 با صدرنشینی

در هفته‌ای که شاهد انتشار چند بازی جدید هستیم، Borderlands 3 در رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که براساس آن، بازی Borderlands 3 در هفته اول انتشار در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. این، در حالی است که در هفته منتهی به ۲۳ شهریور بازی‌های جدید دیگری هم منتشر شدند و چهار رتبه از ۱۰ بازی پرفروش هفته در اختیار این آثار است. در رتبه دوم جدول، شاهد بازی Gears 5 هستیم و رتبه سوم هم در اختیار یک تازه‌وارد دیگر یعنی PES 2020 قرار گرفته است. NBA 2K20، صدرنشین هفته گذشته این هفته با سه پله سقوط در رتبه چهارم قرار گرفته است و بدین ترتیب فقط یک هفته توانست رتبه نخست را در اختیار داشته باشد. 

gears 5

اما در رتبه پنجم، به یک تازه‌وارد دیگر یعنی Greedfall می‌رسیم که تجربه نقش آفرینی نسبتا موفقی است و در هفته اول انتشار هم توانسته جایگاه خوبی در جدول به‌دست بیاورد. در رتبه شِشُم، شاهد حضور بازی Mario Kart 8 Deluxe از نینتندو هستیم که دو پله سقوط را تجربه کرده است. در رتبه هفتم بازی Spyro Reignited Trilogy با پنج پله سقوط قرار گرفته است و در رتبه هشتم هم شاهد بازگشت مجدد GTA V به جمع ۱۰ بازی پرفروش هستیم که با چهار پله صعود، در این جایگاه قرار گرفته است. رتبه نهم جدول این هفته در اختیار بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled با چهار پله سقوط قرار دارد و در رتبه دهم هم بازی Super Mario Maker 2 با سقوطی سه پله‌ای قرار گرفته است. 

این هفته البته بازی Daemon X Machina هم منتشر شده است که البته جایی در بین ۱۰ بازی اول جدول ندارد و کارش را در رتبه ۱۹ آغاز کرده است. به‌علاوه تغییرات جدول و مخصوصا انتشار بازی‌های جدید، باعث خارج شدن برخی آثار از جمع ۱۰ بازی پرفروش شده که از جمله آن‌ها می‌توان به The Dark Pictures: Man of Medan، Spider-Man، FIFA 19، Catherine: Full Body و Wreckfest اشاره کرد. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۳ شهریور را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Borderlands 3هفته اول انتشار
۲-Gears 5هفته اول انتشار
۳-PES 2020هفته اول انتشار
۴۱NBA 2K20از دست دادن صدر پس از یک هفته
۵-Greedfallهفته اول انتشار
۶۴Mario Kart 8 Deluxe-
۷۲Spyro Reignited Trilogy-
۸۱۲GTA Vبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۵ Crash Team Racing Nitro-Fueled-
۱۰۷Super Mario Maker 2-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده