نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Bayonetta و Bayonetta 2 از فروشگاه eShop برای Wii U حذف می‌شوند

طبق بیانیه‌ای که نینتندو صادر کرده است، از هفته آینده دو نسخه اول مجموعه خاطره‌انگیز Bayonetta به‌صورت کامل از فروشگاه نینتندو شعبه آمریکا برای کنسول Wii U حذف خواهند شد.

یکی از مشکلات و نقدهایی که همواره به نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ها وارد می‌شود، این است که عوامل بازی هر زمانی‌که مایل باشند می‌توانند بازی خود را از فروشگاه‌‌ها حذف نمایند. به‌نظر می‌رسد این اتفاق به‌زودی قرار است گریبان‌گیر یکی از بهترین و پرطرفدارترین سری‌های استودیو PlatinumGames (پلاتینیوم گیمز) نیز شود. پس از گذشت چند سال از انتشار دو نسخه اول مجموعه Bayonetta یعنی بازی Bayonetta و Bayonetta 2 که توانست موفقیت‌های زیادی را برای تیم سازندگان بازی نیز به ارمغان آورد، به‌نظر می‌رسد به‌زودی قرار است نسخه دیجیتالی آن‌ها از فروشگاه‌های نینتندو برای کنسول Wii U حذف شوند.

طبق بیانیه‌ای که نینتندو منتشر کرده است، از هفته آینده یعنی از تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) به‌صورت رسمی دو نسخه اول سری بایونتا برای همیشه از فروشگاه نینتندو آمریکا حذف خواهند شد؛ پس اگر هنوز این دو بازی را خریداری نکرده‌اید، یک هفته بیشتر فرصت ندارید. باید توجه داشته باشید که در صورتی که تا امروز بازی را خریده باشید، بازی در حساب کاربری شما باقی خواهند ماند و هر زمانی‌که تمایل داشتید، تنها کافی است آن را دوباره نصب کنید. این سیاست نینتندو احتمالا به‌زودی تاثیر خود را روی دیگر شعبه‌های فروشگاه‌های خود نیز می‌گذارد و احتمالا به‌زودی شاهد حذف این دو بازی از آن‌ها نیز باشیم.

کاربران نینتندو سوییچ اما نباید نگران این قضییه باشند؛ چراکه نینتندو رسما اعلام کرده است که این دو بازی همچنان برای آن‌ها در دسترس خواهند بود. دلیل حذف بازی‌ها را شاید بتوان با محبوبیت پایین کنسول Wii U مرتبط دانست.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که نسخه سوم بازی Bayonetta در حال حاضر توسط استودیوی پلاتینیوم گیمز به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ در حال ساخت است.

به‌نظر شما این سیاست که منجربه حذف نسخه دیجیتالی بازی‌ها می‌شود، چه تاثیر در آینده خواهد گذشت؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده