نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی NBA 2K20 در هفته اول انتشار

در هفته منتهی به ۱۶ شهریور، بازی NBA 2K20 موفق شد در اولین هفته انتشار صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را تصاحب کند. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که براساس آن، بازی NBA 2K20 در هفته اول انتشار در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. جدید‌ترین نسخه از مجموعه شبیه‌ساز مستقل NBA 2K در حالی این رتبه را تصاحب کرده که هنوز نمره‌های آن منتشر نشده‌اند اما در پی اطلاعاتی که از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی منتشر شده، کاربران نمره‌های بسیار پایینی را برای آن در نظر گرفته‌اند و باید دید آیا استقبالی که در هفته اول از آن شده در هفته‌های بعدی هم ادامه‌دار خواهد بود یا شاهد سقوط بازی در جدول فروش هفتگی خواهیم بود. 

در رتبه دوم جدول این هفته، شاهد بازی Spyro Reignited Trilogy هستیم که نسخه پی‌سی و سوییچ آن چند روز پیش منتشر شد و به همین دلیل موفق شده در جایگاه دوم قرار بگیرد. رتبه سوم جدول این هفته در اختیار The Dark Pictures: Man of Medan است که موفق به تکرار رتبه هفته گذشته خود شده است. درواقع در بین چهار بازی جدیدی که هفته گذشته رتبه‌های اول تا چهارم را در اختیار داشتند، The Dark Pictures: Man of Medan این هفته بهترین عملکرد را ثبت کرده است و Astral Chain، صدرنشین هفته گذشته این هفته به رتبه ۱۱ سقوط کرده، Wreckfest که هفته پیش در رتبه دوم بود این هفته به جایگاه دهم سقوط کرده و Control هم که هفته پیش در جایگاه چهارم بود، با ۱۰ پله سقوط این هفته در رتبه ۱۴ دیده می‌شود. 

Spyro: Reignited Trilogy

به وضعیت فعلی جدول برگردیم؛ جایی که در رتبه چهارم، Mario Kart 8 Deluxe با یک پله صعود دیده می‌شود و در رتبه پنجم هم شاهد بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled هستیم که این بازی هم یک پله صعود داشته است. در رتبه شِشُم بازی Spider-Man با دو پله صعود قرار گرفته و رتبه هفتم هم درست مثل هفته گذشته، در اختیار بازی Super Mario Maker 2 است. فیفا 19 درحالی‌که چند هفته بیشتر تا انتشار نسخه جدیدش باقی نمانده این هفته با سه پله صعود مجددا به جمع ۱۰ بازی پرفروش برگشته و در رتبه هشتم دیده می‌شود و در رتبه نهم هم بازی Catherine: Full Body قرار گرفته است. در رتبه دهم هم همان‌طور که اشاره کردیم، شاهد حضور بازی Wreckfest هستیم که هشت پله سقوط داشته است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۶ شهریور را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-NBA 2K20هفته اول انتشار
۲-Spyro Reignited Trilogyهفته اول انتشار نسخه‌های پی‌سی و سوییچ
۳۳The Dark Pictures: Man of Medanتکرار رتبه هفته گذشته
۴۵Mario Kart 8 Deluxe-
۵۶Crash Team Racing Nitro-Fueled-
۶۸Spider-Man-
۷۷Super Mario Maker 2تکرار رتبه هفته گذشته
۸۱۱FIFA 19بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹-Catherine: Full Body-
۱۰۲Wreckfest-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده