// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵

بازی Overwatch رسما برای نینتندو سوییچ تایید شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت بازی Overwatch برای نینتندو سوییچ تایید شد و در تاریخ ۲۳ مهر ماه عرضه می‌شود.

مدتی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Overwatch، قصد دارد این بازی را برای نینتندو سوییچ هم عرضه کند. همچنین شب گذشته کوتاکو اعلام کرد که این شایعات حقیقت دارد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان نینتندو دایرکت بامداد امروز مشخص شد که اورواچ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و تمامی شایعات گذشته، حقیقت دارند.

در ادامه یک تریلر هم از بازی منتشر شده است که گیم‌پلی Overwatch را روی نینتندو سوییچ نمایش می‌دهد. از نظر بصری، تفاوت خاصی میان نسخه نینتندو سوییچ با سایر پلتفرم‌ها وجود ندارد. همچنین به‌لطف سنسورهای جوی‌کان‌ها و ساختار این کنسول هیبریدی، می‌توانید تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنید. دراین‌میان اشاره کنم که با پیش‌خرید این بازی، می‌توانید اسکین Noire کاراکتر ویدومیکر را درکنار سه ماه اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ کسب کنید.

در انتها مشخص شده است که بازی Overwatch در تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) عرضه می‌شود. همچنین در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه نینتندو سوییچ این بازی تیراندازی اول شخص را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده