نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی For Honor را تا هفته آینده به رایگان از Uplay دانلود کنید

کاربران کامپیوتر درحال‌حاضر می‌توانند بازی For Honor را از یوپلی دریافت و برای همیشه آن را به رایگان تجربه کنند.

اگر موفق به تجربه رایگان بازی For Honor از طریق فروشگاه اپیک گیمز نشده‌اید، کمپانی یوبیسافت فرصت دیگری را برای انجام این کار در اختیارتان می‌گذارد. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکنان تا هفته آینده می‌توانند بازی For Honor را به رایگان از یوپلی دریافت کنند. کاربران کامپیوتر از امروز قادر به دانلود نسخه استاندارد بازی خواهند بود تا برای همیشه آن را در فهرست بازی‌های خود نگه دارند.

اگر تجربه بازی For Honor را دوست داشتید، باید بدانید که اوایل این ماه محتویات جدیدی برای این اثر منتشر شده است. بسته Hulda در فصل سوم از سال سوم بازی فورآنر مواردی نظیر بیست‌وپنجمین قهرمان بازی یعنی Jormungandr، یک نقشه‌ی کاملا تازه و تغییراتی را برای تعدیل بازی به همراه آورد. شایان ذکر است که بازی For Honor از حالا تا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه ۵ شهریور به صورت رایگان از یوپلی قابل دریافت خواهد بود.

اگر به بازی‌های اکشن براولر علاقه‌ای ندارید، شما می‌توانید به تجربه نسخه دمو بازی Anno 1800 که از حالا تا تاریخ سوم شهریور (۲۵ آگوست) از طریق یوپلی و فروشگاه اپیک گیمز در دسترس است، بپردازید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده