// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

ظرفیت سرور بازی World of Warcraft Classic تکمیل شد

کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که ظرفیت سرور بازی World of Warcraft Classic پیش از آن‌که رسما آغاز به‌کار کند، پر شده است.

پیش‌تر و زمانی که کمپانی بلیزارد اعلام کرد که به طرفداران بازی World of Warcraft Classic سرور مجزا اختصاص خواهد داد، این سوال برای بسیاری پیش آمد که چه تعدادی از علاقه‌مندان به این بازی در این سرورها حضور پیدا خواهند کرد و مشغول بازی خواهند شد. اگرچه سرورهای خصوصی همیشه شلوغ و پرطرفدار هستند، اما آیا تعداد بازیکنان World of Warcraft Classic به حدی خواهد رسید که توجیهی برای ادامه توسعه‌ی این بازی باشد؟ پاسخ این سوال مثبت است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Blizzard اعلام کرده است که ظرفیت سرور PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) این بازی موسوم‌به Herod، پیش از آن‌که رسما آغاز به‌کار کند، پر شده است و برخی از بازیکنان برای این‌که بتوانند یک بازی روان را در روز انتشار تجربه کنند، احتمالا باید به سرورهای دیگری منتقل شوند.

جای بسی تعجب دارد که این تعداد بازیکن برای بازی ثبت‌نام کرده‌اند. مدتی پیش بود که بلیزارد امکان ثبت‌نام در این سرور را برای طرفداران مجموعه وارکرفت فعال کرد و پیش‌بینی کرده بود که تعداد افرادی که برای وارد شدن در صف قرار می‌گیرند بیش از ۱۰ هزار نفر خواهد بود. این امر موجب می‌شود بازیکنان در هنگام انتشار World of Warcraft Classic مدت زمانی طولانی را تنها برای ورود به بازی معطل شوند.

البته در نظر داشته باشید که تعداد بالای بازیکنان و مشتاقان بازی در روز انتشار به این معنی نیست که این بازی حتما به یک اثر موفق تبدیل خواهد شد. اگرچه بسیاری از طرفداران مشتاق هستند آن‌چه را که در سال ۲۰۰۴ از آن لذت برده‌اند مجددا تجربه کنند، اما باید دید که این حس نوستالژی آن‌ها تا چه زمانی دوام خواهد داشت. اگر بلیزارد توانسته باشد تمامی موارد را از محتوای بازی گرفته تا کیفیت سرورها به‌خوبی رعایت کند، احتمالا باید شاهد هجوم طولانی‌مدت طرفداران به این بازی خاطره‌انگیز و بزرگ باشیم.

بازی World of Warcraft Classic در تاریخ ۲۷ ماه آگوست (۵ شهریور ماه) برای ویندوز و مک در دسترس خواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده