// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴

تاریخ عرضه بازی Indivisible با انتشار تریلری اعلام شد

استودیو 505Games با انتشار تریلری از بازی Indivisible، اعلام کرد که بازی در اوایل پاییز منتشر خواهد شد.

بازی Indivisible پس از آن‌که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و برای چندین سال به‌صورت رایگان در حالت دمو قرار داشت، حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که قرار است در تاریخ ۸ ماه اکتبر (۱۶ مهر ماه) برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. هم‌زمان با اعلام تاریخ انتشار این بازی که ترکیبی از سبک‌های پلتفرمر و نقش آفرینی است، دو استودیوی 505Games و Lab Zero Games تریلری از آن منتشر کرده‌اند که محیط بازی و برخی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد که می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید.

بازی Indivisible قرار است در آینده برای نینتندو سوییچ هم منتشر شود که هنوز به‌صورت رسمی زمان آن اعلام نشده است. در حالی که نسخه‌ی پی سی بازی هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است، اما هنوز امکان پیش‌خرید نسخه‌های کنسولی بازی وجود ندارد که البته به‌زودی برقرار خواهد شد. پیش‌خرید بازی روی پی سی دارای مزایایی مانند تعدادی پوسته یا اسکین است که بر اساس برخی از بازی‌های کمپانی ولو مانند Half-Life ،Portal و Team Fortress طراحی شده‌اند. همچنین یک آیتم در بازی پورتال با نام Companion Cube نیز به کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، داده خواهد شد.

بازی Indivisible که توسط استودیوی سازنده‌ی بازی Skullgirls یعنی استودیو Lab Zero Games ساخته شده است، داستان دختری به‌نام Ajna را روایت می‌کند که پس از این‌که خانه‌اش مورد حمله قرار می‌گیرد و نیرویی مرموز نیز در وی بیدار می‌شود، زندگی‌اش دچار بحران می‌شود.

اگر شما نیز دموی این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده