// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

بازی سوییچ Mario Tennis Aces به مدت یک هفته رایگان شد

تمامی کسانی که عضو سرویس Nintendo Switch Online هستند می‌توانند به‌مدت یک هفته بازی Mario Tennis Aces را به رایگان بازی کنند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو اعلام کرده افرادی که عضو سرویس نینتندو سوییچ آنلاین هستند می‌توانند از تاریخ ۷ تا ۱۳ ماه آگوست (۱۶ تا ۲۲ مرداد ماه) بازی Mario Tennis Aces را به‌صورت رایگان دریافت کنند. کمپانی Nintendo این خبر را در توییتر خود اعلام کرد و این‌چنین عنوان کرده که آن‌ها قصد دارند محتوای سرویس Nintendo Switch Online را با اضافه کردن بازی Mario Tennis Aces و Captain Toad: Treasure Tracker به‌مدت محدود، باارزش‌تر کنند. البته در نظر داشته باشید که پس از پایان تاریخ ذکر شده، دیگر بازی به‌صورت رایگان نخواهد بود.

در حالی که بازی Mario Tennis Aces برای تمامی اعضای این سرویس در انگلستان، اروپا و آمریکا به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد، اما بازی Captain Toad: Treasure Tracker تنها برای کسانی که در کشور ژاپن هستند رایگان شده است. بازی Mario Tennis Aces پیش‌تر و نزدیک‌به تاریخ انتشار نیز به‌مدت محدود رایگان شده بود؛ اما تنها تعدادی از شخصیت‌های بازی و یکی از حالت‌های آن در دسترس قرار داشت. اما این‌بار بازی به‌صورت کامل اما برای مدتی محدود در دسترس علاقه‌مندان و البته کسانی که عضو سرویس ذکرشده هستند، قرار داده شده است.

Mario Tennis Aces با این‌که بیش از یک سال پیش برای نینتندو سوییچ منتشر شده است، اما به‌روزرسانی‌ها و پچ‌های متعددی برای بهبود هرچه‌بهتر آن عرضه شده‌ است. آخرین شخصیتی که به‌واسطه‌ی DLC به این اثر اضافه شد، Dry Browser نام دارد که در ماه جولای برای تمامی بازیکنان به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفت. با این‌که سرویس نینتندو سوییچ آنلاین یا به‌اختصار NSO از مشکلاتی مانند عدم وجود چت صوتی گسترده، لیست دوستان بیش از حد پیچیده و موارد ریز و درشت دیگر رنج می‌برد، اما اضافه شدن لیست خوبی از بازی‌های رایگان، قطعا باعث افزایش رضایت اعضا و بالاتر رفتن ارزش این سرویس خواهد شد.

Mario Tennis Aces

البته هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی نینتندو برنامه‌ی بازی‌های رایگان خود را به این شکل ادامه خواهد داد یا خیر. سرویس NSO با این‌که در بین سرویس‌های رقیب در سایر کنسول‌ها از پایین‌ترین قیمت، یعنی سالی تنها ۲۰ دلار برخوردار است، اما از کمبود محتوا و مزایا رنج می‌برد. سرویس NSO در مقایسه با سرویس‌های مشابه در کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 که هر ماه تعدادی بازی را برای همیشه (در صورت ادامه عضویت در سرویس‌های مزبور) به‌صورت رایگان در اختیار اعضا قرار می‌دهند، بازی Mario Tennis Aces را تنها برای یک هفته رایگان کرده است و این امر شاید زیاد به کام علاقه‌مندان و اعضای آن سرویس خوش نیاید.

البته رایگان شدن یکی از بازی‌هایی که به‌طور مستقیم تحت امتیاز کمپانی نینتندو قرار دارد، برای علاقه‌مندان به آن و اعضای سرویس NSO خالی از لطف نخواهد بود و می‌توانند در این یک هفته نهایت استفاده را از آن ببرند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید، هم‌اکنون می‌توانید Mario Tennis Aces را به رایگان دریافت کنید.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده