نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

نسخه های بیشتری از کنسول نینتندو سوییچ در راه است

پس از معرفی دو مدل جدید از کنسول سوییچ، به‌نظر می‌رسد نینتندو در حال کار روی عرضه نسخه‌های بیشتری از کنسول هیبریدی خود است. 

نینتندو در سال ۲۰۱۷ از کنسول جدید خود به نام سوییچ پرده‌برداری کرد. نینتندو سوییچ به‌واسطه قابلیت و ویژگی‌های خاص خود توانست به یکی از موفق‌ترین کنسول‌های نینتندو تبدیل شود و بارها رکورد فروش کنسول‌ها را جابه‌جا کند. شاید بتوان مهم‌ترین دلیل موفقیت و جذابیت آن را هیبریدی بودن دانست؛ این به‌این معنی است که شما می‌توانید علاوه‌بر حالت دستی، به تلویزیون خود وصل کرده و به‌عنوان یک کنسول خانگی از آن استفاده کنید. مدت زیادی بود که شایعات فراوانی مبنی‌بر عرضه دو نسخه جدید نینتندو سوییچ به گوش می‌رسید تا اینکه نینتندو به‌صورت رسمی آن را تایید کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که در یک ماه گذشته نینتندو از دو مدل جدید سوییچ رونمایی کرد. مدل اول آن که به شما امکان استفاده از این کنسول را تنها در حالت دستی می‌دهد را نینتندو سوییچ لایت نام‌گذاری شده و برچسب قیمت ۲۰۰ دلاری برای آن انتخاب شده است؛ نسخه دوم اما یک مدل بهینه‌یافته از نسخه پایه سوییچ است و تفاوت ویژه آن افزایش ظرفیت باتری استفاده شده در آن است. حال در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، باتوجه‌به گزارشی که در وال استریت ژورنال آمده، باید منتظر عرضه نسخه‌های بیشتری از این کنسول هیبریدی باشیم. این اتفاق برای طرفداران نینتندو شگفتی و خبر جدیدی نیست، چراکه نینتندو درمورد عرضه مدل‌های مختلف کنسول‌های دستی خود شهرت دارد؛ حال باتوجه به‌اینکه سوییچ هم یک کنسول دستی و هم یک کنسول خانگی است، دور از ذهن نیست اگر نینتندو سیاست‌های پیشین خود را تکرار کند.

باتوجه به‌اینکه هنوز صحت اخبار و جزییات زیدی از آن تایید نشده است، باید منتظر ماند و واکنش نینتندو در قبال آن را مشاهده کرد. به‌نظر شما به‌زودی شاهد مدل‌های جدید از این کنسول جذاب خواهیم بود ؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده