// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴

بازی Apex Legends برای مدتی محدود میزبان یک حالت Solo خواهد شد

ریسپاون اینترتینمنت اعلام کرده که هفته‌ی آینده قرار است یک حالت Solo را برای مدتی محدود به بازی Apex Legends اضافه کند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Respawn Entertainment، توسعه‌دهنده‌ی بازی Apex Legends، اعلام کرده که قصد دارد یک حالت کاملا جدید Solo را برای مدتی محدود به این بازی اضافه کند. بازی Apex Legends به‌عنوان یک اثر در سبک بتل رویال، بازیکنان را در قالب تیم‌های سه‌نفره به رقابت مشغول می‌کند تا زمانی که تنها یکی از دو طرف باقی بماند. مدت‌ها است طرفداران علاقه‌مند هستند که بازی را در سبک و حال و هوای جدید و متفاوت‌تری نیز تجربه کنند.

این حالت جدید قرار است در قالب یک رویداد با نام The Iron Crown Collection که از تاریخ ۱۳ ماه آگوست (۲۲ مرداد ماه) آغاز می‌شود و تا ۲۷ آگوست (۵ شهریور ماه) ادامه خواهد داشت، برای بازیکنان در دسترس باشد. اطلاعات زیادی در مورد این حالت منتشر نشده است. تنها می‌توان گفت که اگر شما نیز جزو کسانی هستید که علاقه دارید بازی Apex Legends را در قالب تیم یک نفره، یعنی تنها و تنها خودتان تجربه کنید، این حالت برای شما طراحی شده است. در نظر داشته باشید که اگر این حالت با استقبال بازیکنان روبه‌رو شود، احتمال این‌که استودیو ریسپاون آن را برای همیشه در بازی نگه دارد، وجود خواهد داشت. تجربه‌های به‌دست آمده از این حالت حتی می‌تواند برای ساخت و بهبود حالت‌های دیگر نیز مفید واقع شود.

از آن‌جایی که پایه و اساس این بازی بر رقابت در قالب تیم‌های سه‌نفره گذارده شده است، احتمالا شما نیز به این نتیجه رسیده‌اید که برخی از شخصیت‌ها در این حالت ممکن است زیادی قوی باشند. Apex Legends مانند بازی PUBG نیست که در آن تمامی بازیکنان در قابل شخصیتی با قابلیت‌های یکسان بازی را آغاز کنند. کسی که با شخصیت Mirage بازی می‌کند بسیار متفاوت خواهد بود نسبت به کسی که با شخصیت Pathfinder وارد رقابت شده است. به‌هرحال باید صبر کرد و دید که نتیجه‌ی کار چه خواهد شد و آیا ممکن است شاهد سلطه‌ی برخی از شخصیت‌ها بر دیگران باشیم؟

بازی Apex Legends در حال حاضر برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد و به‌صورت رایگان قابل دریافت است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده