نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

دموی بازی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition به زودی منتشر می‌شود

پس از اینکه نینتندو عرضه یک نسخه ویژه از بازی Dragon Quest XI S را برای سوییچ تایید کرد، به‌نظر می‌رسد نسخه دموی آن در حال آماده‌سازی برای انتشار است. 

بازی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age  ابتدا در سال ۲۰۱۷ در کشور ژاپن برای پلی‌ استیشن 4 و نینتندو 3DS عرضه شد؛ سپس به فاصله یک‌ سال پس از آن به‌صورت جهانی برای دارندگان پلی‌‌استیشن 4 و پی‌ سی نیز منتشر شد. بازی داستان پسر بچه‌ای به نام لومیناری را روایت می‌کند که به خاطر اتفاقاتی که در طول بازی برای او می‌افتد مسیر زندگی او به‌ناچار تغییر می‌کند و به‌جای تبدیل شدن به یک شاهزاده، ناگذیر خود را در نقش یک یاغی می‌بیند؛ به طوری که او برای بازگرداندن سرنوشت اصلی خود سفری طولانی را شروع می‌کند.

چندی پیش نینتندو تایید کرد یک نسخه از این بازی تحت عنوان Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition برای دارندگان سوییچ در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسکوئر انیکس، ناشر بازی، در طی مراسم Dragon Quest 2019 که در توکیو ژاپن برگزار شد، به‌طور رسمی انتشار یک نسخه دمو و آزمایشی از بازی را تایید کرد. تیم سازنده بازی برای افرادی که فایل‌های ذخیره نسخه دموی بازی خود را نگه‌ دارند و نسخه کامل آن را خریداری و بازی کنند، به‌عنوان هدیه، جوایز و آیتم‌هایی در نظر گرفته است. به‌عنوان مثال یک کارت با ارزش The One Descended from Erdrick به آن‌ها برای حالت کارتی و رایگان بازی داده خواهد شد.

طرفداران قدیمی این مجموعه جالب است بدانند که در این نسخه از بازی شما می‌توانید به دنیای نسخه‌های قبلی آن از جمله Dragon Quest X نیز سفر کنید. باتوجه‌به اینکه هنوز تاریخ عرضه نسخه دموی بازی Dragon Quest XI S اعلام نشده است، اما خبر تایید آن می‌تواند بسیار راضی‌کننده باشد؛ چراکه می‌توانید قبل از تصمیم‌گیری به خرید بازی، آن را تجربه کنید. بازی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition قرار است پنج مهر (۲۷ سپتامبر) برای دارندگان نینتندو سوییچ عرضه شود.

اگر شما از طرفداران قدیمی این مجموعه هستید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده