// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

آپدیت روز عرضه بازی Mutant Year Zero برای رفع ایرادات نسخه سوییچ منتشر شد

استودیو The Bearded Ladies خبر از انتشار یک به‌روزرسانی برای نسخه سوییچ بازی Mutant Year Zero داده که برخی از ایرادات گرافیکی آن را رفع کرده است.

در طول هفته‌ی جاری بود که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Mutant Year Zero: Road to Eden منتشر شد که البته این عرضه خالی از ایرادات فنی نیز نبود. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده‌ی این اثر یک به‌روزرسانی روز انتشار برای آن عرضه کرده که برخی از این ایرادات را که بیشتر مربوط‌به مسائل گرافیکی بازی هستند، مرتفع کرده است.

استودیو The Bearded Ladies به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی اعلام کرده که این به‌روزرسانی یا به‌اصطلاح پچ روز انتشار، در حال حاضر برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی منتشر شده است که شامل بهبودهایی برای جلوه‌های بصری و کارایی فنی بازی است و این موارد را نسبت به آن‌چه که در ابتدا و در هنگام انتشار وجود داشت، ارتقا داده است.

بر اساس اطلاعاتی که در نقدهای ابتدایی در مورد نسخه‌ی سوییچ بازی منتشر شده بود، این نسخه در مقایسه با دیگر نسخه‌های بازی روی پی سی و سایر پلتفرم‌ها، از نظر گرافیکی و جزییات بصری دارای کمبودهایی بود. اگرچه کمپانی فانکام به‌عنوان ناشر این اثر اعلام کرده بود که نسخه‌ی ابتدایی بازی برای سوییچ، نسخه‌ی نهایی نخواهد بود و بازی به‌واسطه‌ی به‌روزرسانی‌ای که به‌زودی برای آن منتشر می‌شود، بهبود پیدا خواهد کرد و کارایی بازی بالاتر خواهد رفت. این کمپانی به وعده‌ی خود عمل کرد و در حال حاضر این به‌روزرسانی برای نسخه‌ی سوییچ بازی Mutant Year Zero در دسترس قرار دارد.

بازی Mutant Year Zero: Road to Ede در حال حاضر برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده