// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار آپدیت Beyond بازی No Man’s Sky مشخص شد

آپدیت بیاند بازی No Man’s Sky در تاریخ ۲۳ مرداد ماه در دسترس قرار می‌گیرد و بخش چندنفره و حالت واقعیت مجازی به بازی اضافه می‌شود.

استودیو هلو گیمز (Hello Games)، سازنده و ناشر No Man's Sky، سعی دارد به‌واسطه‌ی آپدیت‌های مختلف، محتویات بیشتر و غنی‌تری را در دسترس کاربران No Man's Sky قرار دهد. در گذشته اعلام کرده بودند که حالت واقعیت مجازی و بخش چندنفره، از محتویاتی است که در آینده عرضه خواهند کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هلو گیمز تاریخ انتشار آپدیت بازی No Man's Sky با محوریت حالت واقعیت مجازی و بخش چندنفره را اعلام کرده است. بیاند (Beyond) نام به‌روزرسانی بزرگ No Man's Sky است که در تاریخ ۲۳ مرداد ماه (۱۴ آگوست) عرضه می‌شود. در واقع بیاند ترکیبی از سه به‌روزرسانی متفاوت است که تمامی آن‌ها در قالب یک آپدیت عرضه می‌شوند. اضافه شدن حالت واقعیت مجازی، یکی از مواردی بود کاربران خواهان آن بودند و در تاریخ ذکر شده، می‌توانند از این‌ ویژگی استفاده کنند.

این در حالی است که بزرگ‌ترین محتوای بیاند را می‌توان بخش چندنفره دانست که از عرضه بازی تا به‌ امروز، کاربران منتظر آن هستند. استودیو هلو گیمز معتقد است که بازیکنان No Man's Sky ازطریق بخش چندنفره می‌توانند تجربه‌ای وسیع و اجتماعی را کسب کنند و به آن‌ها قدرت می‌دهد که در هرجای جهان که قرار دارند، با یکدیگر No Man's Sky را تجربه کنند. باید منتظر ماند و ببینیم در تاریخ ۲۳ مرداد ماه کاربران به چه شکل می‌توانند بخش چندنفره را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه از اعلام تاریخ انتشار آپدیت بیاند No Man's Sky را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده