// شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

Control حالت نیو گیم پلاس دریافت نخواهد کرد؛ تایید بخش Photo Mode برای بازی

میکائیل کاسورینن، کارگردان خلاق Control، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این بازی پذیرای حالت نیو گیم پلاس نخواهد شد اما بخش Photo Mode دریافت خواهد کرد.

به‌تازگی میکائیل کاسورینن، کارگردان خلاق Control، مصاحبه‌ی تازه‌ای را با IGN انجام داده است و در این گفت‌وگو اطلاعات جدیدی از بازی در دسترس قرار گرفته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، کاسورینن تایید کرده است که به‌خاطر کمبود منابع و همچنین چالش‌هایی که برای اضافه کردن نیوگیم‌ پلاس وجود دارد، این ویژگی را در بازی Control مشاهده نخواهیم کرد. البته پس از عرضه بازی که سازندگان وقت بیشتری برای پشتیبانی از آن خواهند داشت، حالت عکاسی (Photo Mode) به Control اضافه می‌شود.

میکائیل کاسورینن دراین‌باره می‌گوید:

حالت بقا یا چالش‌های متفاوتی برای بازی درنظر گرفته نشده است، اما بگذارید تا ببینیم پس از عرضه بازی چه کارهایی را انجام می‌دهیم. تیم ما کوچک است و باید به‌دقت کارهای آینده را انتخاب کنیم. هر حالتی را که به بازی اضافه کنیم، ابتدا باید بسنجیم که آیا با جهان Control تطابق دارد یا نه. در بازی کنترل ویژگی‌هایی مثل Bureau Alerts قرار داده شده است که در بازه زمانی‌های مشخص، بازیکنان باید به منطقه Oldest House رفته و مکان مورد نظر را از The Hiss پاکسازی کنند یا در زمانی محدود، با یک مینی باس مبارزه کنند.

در انتها میکائیل کاسورینن اعلام کرد که باتوجه‌به نوع بازی کردن کاربران، Control حدود ۱۰ الی ۲۰ ساعت گیم‌پلی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. اگر اهل انجام مراحل فرعی باشید و آیتم‌های جمع‌آوری را کسب کنید، زمان تجربه شما نزدیک به ۲۰ ساعت خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) می‌تواند یک تجربه موفق را ارائه دهد؟ Control در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده