نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ عرضه بازی Ghostbusters: The video Game Remastered مشخص شد

نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Ghostbuster: The Video Game در تاریخ ۱۲ مهر منتشر می‌شود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌ی HD و ریمستر شده‌ی بازی Ghostbusters: The Video Game در تاریخ ۱۲ مهر ماه برای فروش دیجیتالی و فیزیکی در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه که در خرداد ماه برای نخستین بار معرفی شد، توسط استودیوی Saber Interactive ( سازنده‌ی بازی World War Z) ساخته و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و کامپیوتر ( از طریق فروشگاه اپیک)‌ منتشر می‌شود.

نسخه‌ی فیزیکی این بازی هم اکنون برای کنسول‌ها قابل پیش خرید است و همچنین قابلیت پیش خرید در تمامی پلتفرم‌ها به صورت دیجیتالی فعال است. بازی Ghostbuster: The Video Game برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد که در آن گیمر در نقش یک تازه کار در گروه گوست باسترز قرار می‌گرفت و می‌توانست با بازیگران اصلی فیلم هم تیمی شود و به انجام ماموریت‌های مختلف بپردازد. بازیگرانی مانند Annie Potts ، ‌Brian Doyle-Murray، William Atherton و Max von Sydow مشهور برای ایفای نقش مجدد بازخواهند گشت و از صدا و ظاهر آن‌ها در این بازی استفاده خواهد شد.

اگر از طرفداران مجموعه‌ی گوست باسترز باشید،‌ احتمالا عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی Ghostbusters: The Video Game برای شما خبر خوش‌آیندی است. در دیگر اخبار مرتبط با این بازی می‌خوانیم که نسخه‌ی فیزیکی آن تنها در فروشگاه Game Stop عرضه خواهد شد و همچنین شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

آیا شما نیز برای عرضه‌ی این بازی روی کنسول‌های نسل هشتمی و کامپیوتر هیجان زده‌اید؟ آیا آن را تجربه خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده