// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی Fading Embers بازی This War of Mine مشخص شد

استودیو ۱۱ بیت اعلام کرده است که بسته الحاقی Fading Embers بازی This War of Mine در تاریخ ۱۵ مرداد ماه در دسترس کاربران ویندوز و مک قرار می‌گیرد.

This War of Mine را می‌توان یکی از بازی‌های سروایول بسیار سرگرم کننده و احساسی دانست که پیامدهای جنگ را به‌خوبی به‌تصویر می‌کشد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ۱۱ بیت (11 Bit Studios)، تاریخ سومین و آخرین بسته الحاقی این بازی را اعلام کرده است.

بسته الحاقی Fading Embers در تاریخ ۱۵ مرداد ماه برای کاربران ویندوز و مک در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین مشخص شده است که Fading Embers با قیمت ۳.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. البته اگر بسته الحاقی بازی را خریداری کنید، به هر سه بسته الحاقی داستانی بازی به‌صورت رایگان دسترسی پیدا می‌کنید. متاسفانه اعلام نشده است که در چه تاریخی بسته الحاقی ذکر شده روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

با اینکه بسته‌های الحاقی This War of Mine از سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفتند (سه سال پس از عرضه رسمی بازی)، اما همچنان گیم‌پلی اشاره و کلیک و ساختار خود را حفظ کرده‌اند. دو بسته الحاقی اول داستان کاراکترهای مختلفی را در جریان جنگ روایت می‌کردند و بسته الحاقی Fading Embers هم از این قاعده مستثنا نیست. سومین و آخرین بسته الحاقی This War of Mine زندگی سخت و طاقت‌فرستا آنیا (Anja) را به‌تصویر می‌کشد.

آنیا در طول ماجراجویی خود بار سنگینی را به‌دوش می‌کشد. طبق گفته سازندگان، او باید به‌‌خود جواب دهد که کدام یک از این دو موضوع، مهم‌تر هستند؛ بقای میراث انسانی یا زنده‌ماندن یک شخص؟ نکته‌ی جالب بسته الحاقی Fading Embers این است که پایان‌های مختلفی برای بازیکنان درنظر گرفته شده است و باتوجه‌به عملکرد شما، پایان بازی متفاوت خواهد بود. توماس کیشیلویچ، هنرمند ارشد This War of Mine، دراین‌باره می‌گوید:

استفاده از شاخ‌وبرگ‌های مختلف در داستان مورد ضروری بود، زیرا ساختار داستان و بازی بدین صورت است که باید به این سوال بزرگ پاسخ دهید که جان افراد مهم است یا کارهایی که مردم برای زنده‌ماندن انجام می‌دهند؟ موقعی که به جواب فکر می‌کنید، بشریت را درمقابل قدرت تخریب‌پذیر جنگ مشاهده می‌کنید که جدا از نجات خودشان، باید موردی را که نسل‌های مختلف در حال ساخت آن بوده‌اند هم نجات دهید.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی This War of Mine چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن لذت برده‌اید؟ در ادامه هم می‌توانید تریلر کوتاه منتشر شده از بسته الحاقی Fading Embers را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده