// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

اطلاعات جدیدی از حالت بتل رویال Fallout 76 یعنی Nuclear Winter منتشر شد

در جریان پنل بازی Fallout 76 در نمایشگاه کوئک کان ۲۰۱۹، بتسدا جزئيات حالت Nuclear Winter و آپدیت بزرگ Wastelanders را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

بازی Fallout 76 حضور پررنگی را در نمایشگاه کوئک کان ۲۰۱۹ داشت. دیروز اعلام شد که آپدیت تازه عرضه شده بازی مشکل موجود در بخش سروایول را از بین برده است. این در حالی است که در پنل Fallout 76، شرکت بتسدا (Bethesda)، سازنده و ناشر فال اوت 76، جزئیاتی را از نوکلیر وینتر، حالت بتل رویال بازی و به‌روزرسانی بزرگ Wastelanders منشتر کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حالت بتل رویال بازی فال اوت 76 قرار است سرگرم کننده و جذاب باشد و کاربران را دور یک دیگر جمع کند. همچنین یک محیط جدید هم برای بازی درنظر گرفته شده است که Morgantown نام دارد. به‌نظر می‌رسد بازیکنان در جریان نکولیر وینتر می‌توانند در این نقشه با سایر بازیکن‌ها به‌رقابت بپردازند. درادامه می‌توانید ویدیو معرفی نقشه Morgantown را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

در ادامه بتسدا اعلام کرد که Vault 94 به‌زودی عرضه می‌شود. بازیکنان می‌توانند والت‌های داخل بازی را درکنار سایر بازیکنان ( تا سقف چهار نفر) تجربه کنند. همچنین می‌توانید آن‌ها را به‌صورت تک‌نفره هم تجربه کنید. البته پیشنهاد می‌کنم که حتما به‌صورت کوآپ چهارنفره والت‌ها را بازی کنید، زیرا بسیار چالش‌برانگیز و سخت طراحی شده‌اند. همچنین تیم سازنده به‌صورت فعال در حال توسعه دومین والت Fallout 76 است که در آینده نه‌چندان دور عرضه می‌شود.

مورد دیگری که بتسدا در مورد آن صحبت کرد، Fast Travel کردن به رویدادها است که به‌صورت رایگان انجام می‌شوند. همچنین بازیکنان به‌راحتی می‌توانند رویدادهای عمومی را در نقشه بازی مشاهده کنند و با کامل کردن آن‌ها جوایز مختلفی را کسب می‌کنند. دراین‌میان اشاره کنم که رویدادهای عمومی، جدا از رویداد‌های عادی بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بتسدا سعی دارد ازطریق آپدیت بزرگ Wastelanders، محتویات زیادی را در دسترس کاربران فال اوت 76 قرار بدهد.

این به‌روزرسانی شامل Raidهای جدید، شهرک‌ها، رویارویی‌های تصادفی، مراحل داستانی، فرقه‌های مختلف و موارد دیگری می‌شود. تیم سازنده در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که محتویات داستانی نظیر Wastelanders، موردی است که به آن تکیه داده‌اند و در آینده موارد بیشتری را مشاهده خواهیم کرد. همچنین آن‌ها یکی از فرقه‌های جدید بازی را هم معرفی کردند که Cult of the Mothman نام دارد و در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید.

بازیکنان Fallout 76 می‌توانند یکی از فرقه‌ها را انتخاب کنند و از مهارت‌های آن‌ها در درخت دیالوگ‌ها استفاده کنند. ازاین‌رو گزینه‌های بیشتری برای انتخاب کردن و تصمیم‌گیری در دسترس شما قرار داده می‌شود. بتسدا سعی دارد با این ویژگی‌ها بازی را شبیه به Fallout 3 کند. اگر از استفاده کنندگان Archery هستید، باید بگویم که بتسدا Perk جدیدی را برای شما درنظر گرفته است که ازطریق آن می‌توانید کارهای مخفی‌کاری بیشتری را انجام دهید.

از نظر قدرت و تفاوت سطح میان بازیکنان تازه وارد و حرفه‌ای، بتسدا سعی دارد تغییراتی را روی این بخش اعمال کند تا بازیکنان بتوانند راحت‌تر از گذشته درکنار یکدیگر فال اوت 76 را بازی کنند. همچنین سیستم Perk Legendary هم در دست توسعه است. بازیکنان پس از رسیدن به سطح ۵۰، می‌توانند یک لجندری خاص را برای خود انتخاب کنند. این مورد سبب می‌شود بتوانید کارت‌های پرک مختلفی را برای این بخش انتخاب کنید که هرکدام روی عملکرد شما در بازی تاثیر گذار هستند. البته اشاره کنم که بازیکنان می‌‌توانند این پرک‌ها را برای کاراکتر جدید خود استفاده کنند. به‌عبارتی باید کاراکتر تازه‌ای را بسازید و در ادامه از پرک‌هایی که آزاد کرده‌اید، استفاده کنید.

در انتها مشخص شده است که شرکت بتسدا آپدیت Wastelanders را در ماه نوامبر برای کاربران Fallout 76 منتشر می‌کند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده