نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

بازی Pillars of Eternity به زودی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

بعد از چهار سال از زمان عرضه بازی Pillars of Eternity، حالا قرار است بازی مهمان کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ باشد.

بازی Pillars of Eternity برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای ویندوز، مک و لینوکس و دو سال بعد برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد؛ بازی‌ای در سبک نقش‌آفرینی با زاویه دوربین بالا که توانست طرفداران بسیار زیادی را جلب کند و به همین دلیل هم دارندگان کنسول نینتندو سوییچ به شدت خواهان انتشار این مجموعه روی کنسول خود بودند. به‌نظر می‌رسد خواسته آنها به‌زودی رنگ واقعیت به‌خود بگیرد و شاهد عرضه این مجموعه محبوب روی کنسول هیبریدی نینتندو نیز باشیم.

حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Versus Evil، ناشر بازی، به‌طور رسمی خبر انتشار مجموعه Pillars of Eternity را روی نینتندو سوییچ تایید کرد. این نسخه از بازی از نظر محتوا با نسخه‌های منتشرشده روی پلتفرم‌های قبلی کاملا برابری می‌کند. بازی علاوه‌بر اینکه بسته‌ الحاقی دو قسمتی محبوب The White March را شامل می‌شود، تمام به‌روزرسانی‌هایی را که از سال ۲۰۱۵ تا به امروز برای آن منتشر شده است در خود جای داده است. این به‌ معنی آن است که کاربران نینتندو سوییچ به تمام محتویاتی که برای کنسول‌ها و پی‌سی عرضه شده است، دسترسی کامل دارند.

بازی Pillars of Eternity

در حال حاضر بازی Pillars of Eternity را می‌توانید با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در فروشگاه نینتندو خریداری کنید و کسانی هم که بازی را پیش‌خرید کنند ۲۰ درصد از طرف نینتندو به آنها تخفیف داده می‌شود. در ادامه شما را دعوت می‌کنم تا تصاویر تازه منتشر شده از بازی روی سوییچ را مشاهده کنید.

بازی Pillars of Eternity قرار است در تاریخ ۱۷ مرداد (هشت آگوست) برای نینتندو سوییچ روانه بازار شود؛ به‌همین منظور تیم سازنده بازی، تریلری از آن منتشر کرده‌ است که دیدن آن خالی از لطف نیست تا بیشتر با حال‌وهوای بازی روی این کنسول آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

شما هم اگر از طرفداران این مجموعه هستید، لطفا نظرات خود را درمورد عرضه بازی روی نینتندو سوییچ با ما به اشتراک بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده