نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

استودیوی Defiant Development دیگر بازی جدیدی نحواهد ساخت

استودیوی Defiant Development، سازنده بازی موفق Hand Of Fate، قرار است به‌زودی منحل شود و دیگر شاهد ساخت بازی جدید از طرف آنها نباشیم.

شنیدن خبر بسته و منحل شدن استودیویی که چندین سال سابقه دارد، برای هیچکس خوشایند نیست. استودیوی Defiant Development که در سال ۲۰۱۰ در شهر بریزبن استرالیا تاسیس شد، حالا بعد از ۹ سال فعالیت در صنعت بازی‌های ویدیویی، اعلام کرده که قرار است به‌زودی کار خود را به پایان برساند؛ استودیویی که با تیمی خلاق توانست بازی‌های قابل احترام و تحسین‌شده‌ای را روانه بازار کند. شاید مهم‌ترین و برجسته‌ترین ساخته‌های آنها را بتوان مجموعه Hand Of Fate و همچنین بازی جذاب و سرگرم‌کننده Ski Safari دانست. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، این استودیوی استرالیایی در بیانیه رسمی خود ضمن اشاره به پایان کار Defiant Development، تایید کرد که قرار است به‌جای ساخت و تولید بازی جدید، از آثار ساخته شده قبلی خود پشتیبانی کند:

زمانی که استودیو Defiant را تاسیس کردیم هدفی مشخص در ذهن داشتیم. برای ساخت آثار بزرگی که به مخاطبان و همچنین اعضای تیم احترام گذاشته شود، افراد خلاق و فوق‌العاده‌ای را استخدام کردیم. استودیوی Defiant همواره روی ساخت بازی‌های منحصربه‌فرد و خاص تمرکز داشت؛ بازی‌هایی که بتواند مهارت، عشق و تعصب تیم را منتقل کند. فعالیت این مدت ما همیشه بر پایه کشف چیزهای جدید بوده است؛ مثل اینکه به یک مکان تاریک برویم و در آنجا دنبال گنج‌های پنهان و مخفی باشیم. ما زمانی که کار را شروع کردیم هیچ اطلاعاتی راجع‌به این که مسیر پیش‌رو قرار است ما را تا کجا هدایت کند، نداشتیم. روشی که پیش گرفته بودیم ریسک فراوانی داشت؛ زمانی که به موفقیت برسید چیز‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که حتی تصور آن را هم نمی‌توان کرد؛ اما هنگامی که شکست بخورید، بدون هیچ امنیتی شما را تنها می‌گذارد.

به‌نظر می‌رسد اعضای تیم Defiant Development یکی‌یکی از این استودیو جدا می‌شوند و قرار است تیم کوچکی که باقی خواهد ماند روی آثار منتشرشده از جمله Hand of Fate 2 که طی دو سال گذشته برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، ویندوز و مک عرضه شده است، حمایت کند. در ادامه بیانیه، این استودیو علاوه بر تشکر از همه، تاکید می‌کند که:

استودیو‌ها ظهور می‌کنند و روزی نیز به پایان کار خود می‌رسند، اما آن‌چیزی که اهمیت دارد انسان‌ها است. از تمام کارمندان، دوستان، خانواده و اعضای تیم Defiant تشکر می‌کنم.

استودیوی Defiant تریلری از آخرین پروژه‌ای که روی آن کار می‌کردند، منتشر کرده است. متاسفانه به‌نظر می‌رسد با این اوضاع ساخت بازی A World In My Attic متوقف خواهد شد و چند سال کار روی این پروژه تنها به یک تریلر خلاصه می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیوی زیبا را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

شما کدام‌یک از آثار ساخته شده از این استودیو را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در مورد این اتفاق تلخ با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده