// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Wolfenstein: Youngblood یک روز زودتر برای پی سی منتشر می‌شود

حساب کاربری توییتر بتسدا اعلام کرده است که کاربران می‌توانند بازی Wolfenstein: Youngblood را سه مرداد ماه روی کامپیوتر تجربه کنند.

بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ چهار مرداد ماه (۲۶ جولای) عرضه می‌شود، اما کاربران کامپیوتر، می‌توانند زودتر از سایر پلتفرم‌ها ولفنشتاین: یانگ‌بلاد را تجربه کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی و توییت بتسدا (Bethesda) در مورد Wolfenstein: Youngblood، یکی از کاربران پرسیده بود که این بازی در چه تاریخی روی پی سی عرضه می‌شود. در ادامه یکی دیگر از کاربران در جواب گفته بود که همانند سایر پلتفرم‌ها در روز چهار مرداد ماه عرضه می‌شود، اما حساب کاربری بتسدا، اعلام کرده است که کاربران PC می‌توانند یک روز زودتر بازی Wolfenstein: Youngblood را تجربه کنند.

ازاین‌رو ولفنشتاین: یانگ‌بلاد در تاریخ سه مرداد ماه (۲۵ جولای) برای پی سی در دسترس قرار می‌گیرد. بااین‌حال مشخص نشده است که در چه بازه زمانی این بازی برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. احتمال دارد همانند سایر بازی‌ها در نیمه شب عرضه شود (بین ساعت ۸ صبح تا ۱۰ صبح برای کاربران ایرانی). هنوز دلیل اینکه چرا کاربران پی سی می‌توانند یک روز زودتر Wolfenstein: Youngblood را تجربه کنند، مشخص نشده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ اگر تابه‌امروز اطلاعات دقیقی از گیم‌پلی و داستان Wolfenstein: Youngblood ندارید، می‌توانید پیش نمایش زومجی از این بازی را مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده